Moi,
Autoon tullut näin vanhemmiten vähän sähkövikoja, jotka pitäis pistää ojennukseen. Justiinsa sain reistaavan jarruvalokytkimen korjattua, valot syttyivät itsekseen ja toisinaan jumittivat. Olihan sekin kivassa kolossa. No, nyt sitten pitäisi fiksata muita ongelmia:
Ensinnäkin mittaristosta on mittarivaloja palanut jonkun verran. Kiekkamittarista lähes kaikki pimeenä ja lämpömittarin taustavalo meni pimeeksi taannoin. Neuvokaas mimmosia ledejä/valoja sinne pitää hankkia, niin voin hakea ne valmiiksi jo ennen avausta? Ja muuta vinkkiä prokkikseen, onko paha rasti?
Toinen ärsyttävämpi vika on reistaava automaatti-ilmastoinnin paneeli. Voimakkuudensäätö- sekä suuttimenvalinta ja lämpötilanvalintanapit eivät toimi ennen kuin auto on kunnolla lämmin. Eli jos on kylmä keli tai varsinkin kosteaa niin napit eivät reagoi painalluksiin ennen kuin olen ajanut noin 10-40km. Kun sisällä on jo selvästi lämmin niin alkaa pelittää, en tiedä onko näillä asioilla todellinen yhteys vai sattumaa mutta näin kuitenkin on. Vinkkejä? Ehkä joku kosteusjuttu? Mitä kannattaisi yrittää?
Ja vielä kolmaskin juttu tulee mieleen: vedenlämpömittari ei taida nousta yli 91-92°. Todennäköisemmin anturi vai mittari? Voiko tommoselle tehdä mitään jos mittari?
Kiitoksia!
Autoon tullut näin vanhemmiten vähän sähkövikoja, jotka pitäis pistää ojennukseen. Justiinsa sain reistaavan jarruvalokytkimen korjattua, valot syttyivät itsekseen ja toisinaan jumittivat. Olihan sekin kivassa kolossa. No, nyt sitten pitäisi fiksata muita ongelmia:
Ensinnäkin mittaristosta on mittarivaloja palanut jonkun verran. Kiekkamittarista lähes kaikki pimeenä ja lämpömittarin taustavalo meni pimeeksi taannoin. Neuvokaas mimmosia ledejä/valoja sinne pitää hankkia, niin voin hakea ne valmiiksi jo ennen avausta? Ja muuta vinkkiä prokkikseen, onko paha rasti?
Toinen ärsyttävämpi vika on reistaava automaatti-ilmastoinnin paneeli. Voimakkuudensäätö- sekä suuttimenvalinta ja lämpötilanvalintanapit eivät toimi ennen kuin auto on kunnolla lämmin. Eli jos on kylmä keli tai varsinkin kosteaa niin napit eivät reagoi painalluksiin ennen kuin olen ajanut noin 10-40km. Kun sisällä on jo selvästi lämmin niin alkaa pelittää, en tiedä onko näillä asioilla todellinen yhteys vai sattumaa mutta näin kuitenkin on. Vinkkejä? Ehkä joku kosteusjuttu? Mitä kannattaisi yrittää?
Ja vielä kolmaskin juttu tulee mieleen: vedenlämpömittari ei taida nousta yli 91-92°. Todennäköisemmin anturi vai mittari? Voiko tommoselle tehdä mitään jos mittari?
Kiitoksia!
Comment