Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 CC -07 Concert II, Ipod Nano kytkentä. + kysymys concert II-kokoonpanosta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 CC -07 Concert II, Ipod Nano kytkentä. + kysymys concert II-kokoonpanosta

Heips. Stereoina tuo Concert II ja kysyisinkin seuraavaa:

Miten tuohon liitetään Ipod Nano 3rd gen-soitin, sellaisella kytkentäkaapelilla? Millainen kaapeli, mistä saisi edullisesti ja onko isoja eroja kaapeleilla?

Tuleeko kaapeli hansikaslokeron kauttaa soittimen taakse johonkin kiinni? Onko asennus vaikeaa?

Miten Ipodia ohjataan kun kytketty, suoraan soittimestako vai pitääkö Ipodista ohjata. Onko ilmennyt mitään ongelmia Ipodin käytössä kaapelin kautta, bugeja ym. ? Latautuuko Ipod kaapelin kautta?

Käytin searchia, mutta en sellaista kattavaa vastausta löytänyt...tumpelo kun olen.

Jos joku on jälkiasentanut vastaavanlaisen systeemin, niin arvostaisin neuvoja/kokemuksia.

Lopuksi kysyisin vielä, että onko tuossa Concert II-järjestelmässä jonkinlainen subwooferi siel tavaratilassa vasemmalla puolella? Kun kädellä kokeilee sitä suojakangasta, niin tuntuu kuin siellä tosiaan jokin "järeämpi" kajari paukahtelis.

Tuolla Solisto Pro:lla pystyy ohjaamaan iPodia (kuulemma), niin että se näkyy cd-vaihtajana. Miten tuo 3rd gen soitin en osaa sanoa. En ole koskaan nähnyt iPodia.

Comment

Lieneekö tuo sama Concert II olla enää käytössä 07-autossa, mikä minulla oli kasettina. Nooh liitännät tuskin eroavat. Mutta anyway, toivottavasti tämä auttaa vaikka ei suoraan ehkä osu:

Oma concert II (C5 A6, lieneekö sama?) ja Ipod nano oli kytkettynä tällä: http://www.icelink.fi/tuotteet.html EDIT: taisi olla tuo ICE Link Plus, tuotteita on tullut lisää siitä kun tilasin...

Laitoin itse telakan sopivaa kohtaan kojelautaan ja kaapelin sain tulemaan kojelautaa rikkomatta keskikonsolin soittimen raosta.

Voit hallita boxi-ohjauksella mankasta tai sitten ipodista, ohjauksen valinta iPodin Dension-valikosta mikä tulee peliin mukaan kun kytket iPodin siihen.

Ei ollut ongelmia eikä bugeja, kerrassaan mainio laite, Super! Harmi kun en ole saanut aikaiseksi nykyiseen kytkeä.

Latautuu ja senkin saat muistaakseni valita että miten latautuu. Soitin myös käynnistyy autom ja jatkaa edellisestä kohdasta jos jäi veisu pahimoilleen kesken.

Tuossa löytyi söörtsillä, siellä lisää linkkejä: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=36473

En tiedä varmaksi, mutta taitaa olla vaikeampi löytää Audi, missä ei tuota subbaria ole.
      Viimeksi muokannut Joker; 5.3.2008, 17:56. Perustelu: tarkennettu ICE mallia

Comment

Lieneekö tuo sama Concert II olla enää käytössä 07-autossa, mikä minulla oli kasettina
        Concert I = kasetti
        Concert II = CD

Comment

Sitten näissä tuoreimmissa on concert 2 nimellä joskus markkinoitu, concert 3 soitin joka osaa toistaa myös mp3:t, helpoiten tunnistaa siitä että on 2-din kokoinen aparaatti.

Comment

Concert I = kasetti
            Concert II = CD
            Ahsoo, No niinpä niin, mistähän jäänyt mieliala että kasetti on Concert II, mutta täältähän löytyy ne ja muutkin:
            http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/

Comment

Minulla on sellainen iPod-adapteri (Audin alkuperäislisävarusteena kylläkin) omassa A4:ssa ja siinä ainakin soitin tajuaa sen iPodin CD-vaihtajana. Sitä en kyllä käsitä miksi ohjekirjasessa sanotaan että soittimen pitäisi näyttää siinä näytöllä samat tiedot mitkä iPodiin on laitettu, mutta minulla soitin näyttää biisit pelkällä numerolla (tyyliin "Track 1,2,3..jne) ja iPodissa olevat kansiot ainoastaan CD ja numero perään (1-6). Ja tämä kyseinen soitin on juuri tuollainen mikä toistaa myös mp3:t.

Comment

Juu kiitos vastauksista. Ongelmana vain tuon soittimen tunnistaminen itellä :) Eli jos lukeepi tollasen liitinkappaleen sopivan Concert II-soittimeen, nii kuiteski kuvassa aivan eri soitin.

Jännästi kyl menee nämä soittimien koodit. Itellä toistaa mp3 ja pitäs olla se Concert II. Toki vois ostaa sen Audin oman Ipod-kaapelin, mut pirun hintava. Ja kun luulis että ihan suht simppeliki ratkaisu on tuohon olemassa, kun varmaankin soittimessa itsessään jo jonkinlainen valmius Ipodille. Tietty sekin että on Ipod Nano 3-generation, nii seki pistää mietityttään että mikäköhän kaapeli/telakka/mikälie siihen sit tuleepi.

PS. Pirun vammanen systeemi tämä iTunes...ei ole sit vaikeampaa osattu suunnitella :)

Comment

Onko se nano se pienin iPod? Meinaa se ei ainakaan niihin minulla mukana tulleisiin adaptereihin sopinut. Kaikki muut pitäisi sopia paitsi että niistä video-iPodeista en tiedä.

Comment

On sellanenki ku Ipod shuffle, se on se pienin ja siin ei muistaakseni ole näyttöä. Tämä Ipod nano 3g on vissii pienin "video"-iPod näytöllä.

Comment

Artsi: Aja Varkauden ohi mankka irti niin kokeillaan toimiiko...

Edit : Minun Ice-linkissä on adapteri just Nanolle ja toimii...

Comment

No se saattaa olla sitten se shuffle, en muista varmasti, mutta ainakaan siihen pienimpään ei sitä adapteriin tulevaa sovitepalaa ollut. Ja painotan edelleen, että kyseessä on Audin oma adpateri, jälkiasennusadaptereista en tiedä.

Comment

Working...
                        X