Terve
Akun irrotuksen jälkeen tämä FCM moduli antaa herjaa P0480 ja tuulettimet huutaa kuin viimeistä päivää, kun auto käynnissä. Tutkiskelin johdot ja sulakeet ne on kaikki ok, samoin Jäähdytysnesteen anturit näyttää ihan järkeviä lämpötiloja sekä ulkolämpötila anturi. ECM syöttää PWM signaalia joka näytti olevan tasan 50hz ja VCDS näytti Fan control 10% tehoa, eli ohjauskaan ei yritä täysillä pyörittää ja ohjaus signaali menee tuolle modulille asti.
Voiko tuo tosiaan hajota pelkän akun irrotuksen yhteydessä? On kallista hommaa omistaa Audi :)
Akun irrotuksen jälkeen tämä FCM moduli antaa herjaa P0480 ja tuulettimet huutaa kuin viimeistä päivää, kun auto käynnissä. Tutkiskelin johdot ja sulakeet ne on kaikki ok, samoin Jäähdytysnesteen anturit näyttää ihan järkeviä lämpötiloja sekä ulkolämpötila anturi. ECM syöttää PWM signaalia joka näytti olevan tasan 50hz ja VCDS näytti Fan control 10% tehoa, eli ohjauskaan ei yritä täysillä pyörittää ja ohjaus signaali menee tuolle modulille asti.
Voiko tuo tosiaan hajota pelkän akun irrotuksen yhteydessä? On kallista hommaa omistaa Audi :)