Tuossa tuttavan A8 pomppaa leimalta kun airbagin vikavalo palaa. VCDS sanoo että "N153, driver side seat belt tensioner - resistance too high".
Itse turvavyön paukku löytyy B-pilarin verhousten takaa ja sen liittimen putsaaminen ja rassaaminen ei vaikuttanut mitään. VCDS measuring blockeissa näkyy koko ajan että resistance too high. Joko se kiristinpaukku on oikeasti vanhuuttaan rikki (kuitenkin 1995 vuosimallin auto) tai sitten on jossain muualla matkalla huono liitos/kontakti. Mun ei näköjään nyt Elsa toimi sen vertaa että sais sähkökuvat esiin. Osaako joku sanoa tai pääseekö tarkistamaan, kulkeeko N153 johdotus esim. kuskin penkin alta tai jostain muualta?
EDIT: Uudella järjellä kokeilin laittaa jumppilangan paukun liittimeen joka muutti koodiksi "Resistance too low" eli johdotus on ehjä ja itse paukku on särki. Saiskohan sen vaihdettua erikseen vai pitääkö aina vaihtaa koko turvavyö?
Itse turvavyön paukku löytyy B-pilarin verhousten takaa ja sen liittimen putsaaminen ja rassaaminen ei vaikuttanut mitään. VCDS measuring blockeissa näkyy koko ajan että resistance too high. Joko se kiristinpaukku on oikeasti vanhuuttaan rikki (kuitenkin 1995 vuosimallin auto) tai sitten on jossain muualla matkalla huono liitos/kontakti. Mun ei näköjään nyt Elsa toimi sen vertaa että sais sähkökuvat esiin. Osaako joku sanoa tai pääseekö tarkistamaan, kulkeeko N153 johdotus esim. kuskin penkin alta tai jostain muualta?
EDIT: Uudella järjellä kokeilin laittaa jumppilangan paukun liittimeen joka muutti koodiksi "Resistance too low" eli johdotus on ehjä ja itse paukku on särki. Saiskohan sen vaihdettua erikseen vai pitääkö aina vaihtaa koko turvavyö?