Iltaa, tässä mennyt tämä päivä tutkiessa, miksi ässä vanhuksen kiekkamittari ei toimi ja sen seurauksena tulee öljyhälytys myös.
Eculta C10 pinni näyttäisi menevän mittaristoon T26/18:seen (punainen liitin) ja sinne yhteys on yleismittarilla piippaillessa tuolta C10:stä ja jopa
ihan ecun emoltakin mitattuna.
Skoopilla katsottuna näkyy pulssi ja se muuttuu kierrosluvun mukaan, eli ehkäpä signaali ok.
VCDS:llä katsottuna kierrosluku tieto tulee ABS purkille ok, mutta ei mittaristolle, eikä myöskään ilmastoinnin modulille.
Onko kokemusta missä vika voisi olla? Mittaristo rikki? miksi ilmastointi moduli ei saa RPM tietoa jos mittaristo paskana...
onko signaali kummiskaan ok, ecu rikki?
Tänks!
Eculta C10 pinni näyttäisi menevän mittaristoon T26/18:seen (punainen liitin) ja sinne yhteys on yleismittarilla piippaillessa tuolta C10:stä ja jopa
ihan ecun emoltakin mitattuna.
Skoopilla katsottuna näkyy pulssi ja se muuttuu kierrosluvun mukaan, eli ehkäpä signaali ok.
VCDS:llä katsottuna kierrosluku tieto tulee ABS purkille ok, mutta ei mittaristolle, eikä myöskään ilmastoinnin modulille.
Onko kokemusta missä vika voisi olla? Mittaristo rikki? miksi ilmastointi moduli ei saa RPM tietoa jos mittaristo paskana...
onko signaali kummiskaan ok, ecu rikki?
Tänks!
Comment