Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 Avant Vm 2003 ja puheohjattu navigaattori

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 Avant Vm 2003 ja puheohjattu navigaattori

Hei!

Tuli hankittua 2003 vuonna tehty (2004 mallisarjaa oleva) Audi A6 farmarimallinen ja siinä on "lisävarusteena" takaboxissa sellainen cd-asema joka myyjän mukaan toimii navigaattorina. Käsijarruvivun vieressä on navi-näppäin ja rulla sekä parit muut näppäimet.
    Puheohjattu saksankielinen navigaattori se kuulema on..

Niin kysymykseni siis kuuluukin, koska uskoakseni suurinosa teistä on kokeneempia Audisteja kuin minä. Tekeekö tuolla ominaisuudella mitään ja voiko sitä johonkin edes käyttää?

Lienee kuitenkin puheohjaava eikä -ohjattu. Ei isompää käyttöä kotomaassa.

Comment

Tomi L
      Täällä on tapana kertoa koko nimi.

Comment

Juu luultavasti puheohjaava. Tosin voi se olla puheohjattukin, noihin saa meinaan sen puheentunnistuksenkin.

Kyl se ihan pätevä peli on, jos siinä on suomen kartat. Mä ainakin pärjäsin Saksassa oudossa ympäristösä ihan nätisti, kun firman laina-autossa oli tommonen.

Comment

Kyllä tuossa on tuo puheentunnistus, huonompi puoli on vaan kun se haastelee sitä saksanmaan kieltä. Jos pistäytyy joskus saksassa niin sittenpä kait siitä on jotakin hyötyä..

Comment

Sen kielen voi vaihtaa. Englantia noi yleensä myös ymmärtää. Sen valikoista luulis pääsevän vaihtamaan sen kielen. Ainakin itse vaihdoin Saksassa laina-autosta kielen saksa->englanti, niin rupes tuo navigointi luonnistumaan mun kielitaidolla paremmin.

Comment

Pitääpä räplätä asetuksia ja kokeilla, kiitän.

Comment

Working...
              X