Ei kai tuo akkumanageri vahdi niitä muita moduleita muuten kuin sammuttelemalla tarvitessa tiettyjä laitteita virrankulutuksesta. Ainakin omassani ne aiheettomat vikakoodit ilmestyy silloin kun akun jännite kyykkää liian alas.
Mitä tuohon akkuun tulee, ei 12,11V ole kovin kaksinen jännite ajon jälkeen etenkään noin uudella akulla.
Sitä en tiedä mitä tuo käynnistystehoprosentti tarkoittaa käytännössä, eli omassa akkutestissä oli purkutesti ihan selkeä 300A 10 sekuntia ja jännite 9,9V, ilmeisesti nuo ovat vanhan koulun tuloksia, lähtöjännite oli 12,36V.
Eli kannattaisi mitata jopa pelkkä jännite webaston päälläollessa ja ihan yön yli seisonnan jälkeenkin ja startissa katsoa kuinka alhaalla jännite käy...
Luulisin akun viaksi tuollaista oiretta...
Mitä tuohon akkuun tulee, ei 12,11V ole kovin kaksinen jännite ajon jälkeen etenkään noin uudella akulla.
Sitä en tiedä mitä tuo käynnistystehoprosentti tarkoittaa käytännössä, eli omassa akkutestissä oli purkutesti ihan selkeä 300A 10 sekuntia ja jännite 9,9V, ilmeisesti nuo ovat vanhan koulun tuloksia, lähtöjännite oli 12,36V.
Eli kannattaisi mitata jopa pelkkä jännite webaston päälläollessa ja ihan yön yli seisonnan jälkeenkin ja startissa katsoa kuinka alhaalla jännite käy...
Luulisin akun viaksi tuollaista oiretta...
Comment