Lueskelin noita selfstudyprogrammeja. Karin minulle lähettämässä A8:n ssp 287:ssä oli uusien autojen latauksesta ehkä parhaiten tietoa. Systeemi on yksinkertaisesti sanottuna käsittämättömän monimutkainen- miksi?. Akkua esim. ei ole maatettu suoraan vaan sekin menee ohjausyksikön kautta. Virrat ei sammu virta-avaimesta vaan vähitellen tiettyinä vaiheina. Uutta akkua ei voi kytkeä suoraan, se pitää ohjelmoida ja tyyppinumero ilmoittaa jne jne. Ei tavallinen ihminen voi tuolle systeemille tehdä yhtään mitään. Täytyy vielä lukea vähän lisää, jos jotain tajuaisi, on vielä saksaa. Onnea vaan autosähkömiehille.
Mihin Kari olet kytkenyt apu-akun, mielestäni sekin on epäselvää. Toisen akun rinnalle sitä ei kai voi kytkeä , virranhallinta voi olla heti sekaisin.
Tuosta löytyy Nav.plus.us-sivuilta ko. ssp ja vähän hakemmalla myös A6:n elektroniikkakuvia ( on hyvä navigaattori / multimediasivusto). Sivulle pitää kirjautua, jotta voi katsoa ssp:eet.
http://www.navplus.us/forums/showthr...ghtness&page=2
Mihin Kari olet kytkenyt apu-akun, mielestäni sekin on epäselvää. Toisen akun rinnalle sitä ei kai voi kytkeä , virranhallinta voi olla heti sekaisin.
Tuosta löytyy Nav.plus.us-sivuilta ko. ssp ja vähän hakemmalla myös A6:n elektroniikkakuvia ( on hyvä navigaattori / multimediasivusto). Sivulle pitää kirjautua, jotta voi katsoa ssp:eet.
http://www.navplus.us/forums/showthr...ghtness&page=2
Comment