Eli tänään alkoi suuntavilkut temppuilemaan. Kun laittaa vilkun päälle vilkuttaa muutaman kerran kuten normaalisti, sitten saattaa rytmi muuttua tai loppua vilkuttaminen kokonaan. Vilkun uudelleen päälle laitto auttaa välillä ongelmaan. Mistä ongelma voisi johtua? Auto on vm.2001 ja kaikki polttimot ovat ehjiä. Vika siis molempiin suuntiin vilkutettaessa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 vilkku ongelma
Collapse
X
-
Auto A3 Sportback 2007 1.6
Ongelmana oikea takavilkku.
Kun käynnistää ilmoittaa oikeasta takavilkusta.
Kun vilkun laittaa päälle oikealle, hetken aikaa vilkkuu nopeasti ja sitten normalisoituu ja ilmoitus häviää, mutta kuitenkin ko. vilkun valo vilkkuu kokoajan.
Ongelma tuli vasta kun olin omistanut auton n. puolivuotta, en ole vaihdellut polttimoita autoon kun se on tullut minulle, (osaan kyllä vaihtaa polttimot)
Yksi autonasentaja sanoi että kannattaisi kokeilla polttimon vaihtoa,
Itse olen vähän skeptinen, että vika korjaantuisi sillä.
Mitä viisaat suosittelee ?
Comment
-
Ihan niin kuin tässä ketjussa on kerrottu, se on hätävilkkukatkaisimessa: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a3.../941-941050/#1
Comment
-
Oikean takavalon toiminta ongelmat lisääntyivät.
Nyt alkoi tulla herjaa jarruvalosta ja ajovalostakin välillä.
Viaksi osottautui oikean takavalon puutteellinen maadoitus.
Ulko olosuhteita johtuen pikaisena korjauksena lisätty ylimääräinen maadoitusjohto oikealle takavaloumpiolle.
Nyt kaikki valot ko. umpiossa toimii niin kuin pitääkin.
Ihmetyttää miksi takavaloumpion johdotus on alunperin tehty onnettomilla "paukkulanka" johdoilla.
Comment
Comment