Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Koita jos sen uudelleen opetus auttais. Muistaakseni meni niin että pitää avaimella avata tai kääntää virtalukosta ja sitten tietyn ajan sisällä painaa kaukon nappeja.
Taitaa olla liikkeellä, emäntä valitti samasta asiasta tuon meidän ässän kohdalla. En ole vielä ehtinyt pattereita vaihtaa, mutta pitää kokeilla sitä kuitenkin ensin.
RonSussa oli sama ropleema ja jotain siinä säädin, ovia availin avaimella ja painelin nappeja ja avot - taas toimii! Tosin tuossa onnistuin silkalla tuurilla :)
Perheen uusin tulokas oli ollut ilman virtoja autokaupassa, joten tuo totuttelu piti
tehdä. B6:essa lukitaan ja avataan avaimella, ja sitten avataan kaukolla, silloin avain
on opetettu. Vai oliko avataan ja lukitaan avaimella, ja sitten lukitaan kaukolla..
Minulla on sama ongelma toisessa kakessa, mutta en saa sitä opetettua tavoille. Avaimia en ole vielä poistanut ajonestolta ja asentanut niitä uudestaan, mutta kaikki muut temput olen tehnyt. Ja täällähän on ohjeet miten se pitäisi onnistua, sekä minun selostus ongelmasta.
Joku kun keksii tähän keinon niin tarjoan kierroksen jääradalla ;)
Comment