Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 3.0TDI BiTurbo: Sound Boosterit

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 C7 3.0TDI BiTurbo: Sound Boosterit

En haulla löytänyt näistä ketjua. Onko kokemuksia? Ovatko turvallisia asentaa? Tykkääkö katsastusmies pahaa? Vaihtoehtoina ilmeisesti ainakin Kufatec ja Cete.

Auto on Audi A6 Avant vm. 2015 3.0TDI BiTurbo Competition.

Tässä projektissa tehty retrofittaus: https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...aro-blue/page2

Comment

Niin tässä ei ollut siis edellisellä kysyjällä kyse tuon veekasivastameluputkiston retrofittauksesta, vaan sellaiseen saatavilla olevista lisämokkuloista, millä voi vaikuttaa vastamelupönttöjen tuottamiin ääniin, voimakkuuteen jne.

Comment

Näinkin se oli, kiitos tarkennuksesta!.
        Kufatecin videon perusteella näyttää aika plug and play. Katsuri tuskin huomaa mitään.

Comment

Mulla on Cete, ihan plug & play ja ohjaus omalla sovelluksella. Eikä näy katsurille kyllä mitenkään. Vikakoodin antaa tuosta luettaessa, mutta muuten ei vaikuta mihinkään.

Comment

Minä tosiaan tein tuon isomman jälkiasennuksen eli vaihdoin toisen takapöntön BiTDI -versioon. Samassa yhteydessä oli lisättävä Kufatecin versio sound boosterista, jotta sain kaikki toimimaan oikein.

Kufatecin tai Ceten lisämoduulit tuo enemmän säätömahdollisuuksia alkuperäiseen verrattuna; ääniprofiilien muutos nappia painamalla tai puhelimen sovelluksen kautta, säätömahdollisuudet tietokoneen sovelluksella jne. Omaani tein erillisen fyysisen napin tätä varten -> Lisätietoa

Comment

Hienoa, kun on osaamista. Itsekin laittaisin kaikennäköistä, mutta koska en osaa, niin jää laittamatta. Tällä hetkellä itse kallistumassa tuon Ceten lisämoduulin suuntaan syystä tai toisesta. Pitänee vielä tutkia noita.

Comment

Mulla oli bitukassa toi kufatecin tekele. Helppo asentaa ja käyttää. Tietokonesoftakin oli varsin yksinkertainen käyttää jos haluaa enemmän kikkailla äänillä. Mulla löytyis ylimääräisenä kufatecin kaukosäädin /ohjaushärpäke tohon jos kiinnostaa.

Katsuria nämä ei kiinnosta ja saahan sen nappia painamalla pois päältäkin, en itekkään aina jaksanu kuunnellä mölyä :)

Comment

Ja sitten kun ne alkuperäiset kajarit hajoo sieltä niin tästä ketjusta löytyy apuja:

https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...3%A4net-katosi

Lisäyksenä vielä, että toi ääniboosteripalikka ei niitä riko vaan kosteus ajanmyötä

Comment

Working...
                  X