Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 3.0TDI BiTurbo: Sound Boosterit
Collapse
X
-
-
Niin tässä ei ollut siis edellisellä kysyjällä kyse tuon veekasivastameluputkiston retrofittauksesta, vaan sellaiseen saatavilla olevista lisämokkuloista, millä voi vaikuttaa vastamelupönttöjen tuottamiin ääniin, voimakkuuteen jne.
Comment
-
Minä tosiaan tein tuon isomman jälkiasennuksen eli vaihdoin toisen takapöntön BiTDI -versioon. Samassa yhteydessä oli lisättävä Kufatecin versio sound boosterista, jotta sain kaikki toimimaan oikein.
Kufatecin tai Ceten lisämoduulit tuo enemmän säätömahdollisuuksia alkuperäiseen verrattuna; ääniprofiilien muutos nappia painamalla tai puhelimen sovelluksen kautta, säätömahdollisuudet tietokoneen sovelluksella jne. Omaani tein erillisen fyysisen napin tätä varten -> Lisätietoa
Comment
-
Mulla oli bitukassa toi kufatecin tekele. Helppo asentaa ja käyttää. Tietokonesoftakin oli varsin yksinkertainen käyttää jos haluaa enemmän kikkailla äänillä. Mulla löytyis ylimääräisenä kufatecin kaukosäädin /ohjaushärpäke tohon jos kiinnostaa.
Katsuria nämä ei kiinnosta ja saahan sen nappia painamalla pois päältäkin, en itekkään aina jaksanu kuunnellä mölyä :)
Comment
-
Ja sitten kun ne alkuperäiset kajarit hajoo sieltä niin tästä ketjusta löytyy apuja:
https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...3%A4net-katosi
Lisäyksenä vielä, että toi ääniboosteripalikka ei niitä riko vaan kosteus ajanmyötä
Comment
Comment