Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 -93, map-vika tms.?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 -93, map-vika tms.?

Eli tommosta vikakoodia näytti,sekä tyhjäkäynnin ohjaus ja ilman lämpötilaa. Ostin imuilman lämpötila-anturin ja laitoin sen kiinni ja vika ei korjaantunut.

Elikkäs kylmänä toimii hyvin eka kiihdytyksen, ja antaa ahtoja. Mut seuraava kiihdytys tiputtaa ahdot. Ja vika kans tietysti kuittaantuu hetkellisesti pois kun vaan käyttää sammuksissa ja uus käynnistys... ja taas mennään ihan iloiseen vähän aikaa :-(

Mulla on boxissa mtm:n lastu, ja kysessä oleva auto on toi audi S4-93. Antakaa vinkkejä jne. ku eka audi vasta kyseessä ja sekin ollu vasta 1 viikon...
    edit:
    asia selvis.oli vaan yks mustan laatikon:-)takana oleva letku irti.kiitos tästä vinkistä porkkikselle !
    Viimeksi muokannut bomber73; 15.1.2008, 21:14. Perustelu: Lisätty välimerkkejä ym.

Mitkä mahtoivat olla koodit 00523 ja 00533 ?
    Imu/ahtovuodot tarkastettu?
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 15.1.2008, 16:00.

Comment

Joo tais olla just noi koodit muistaakseni.
      Mulla on toi tecnotestin ecureader lappu mut siitä ei näy noi koodit. Lopuksi eilen ku vikakoodeja luettiin niin noi muut koodit häipyi ja jäi toi MAP vikakoodi.

Kävin 2 kertaa aina välillä ajamassakin ja välillä näytti noita 2 muuta koodia(ei map:ia) ja taas välillä 1 tai sit tosiaan tolla viimesellä kerralla pelkkää map:ia...on se ihmeelistä:-)

Seuraavalla kerralla, jos itse viitsit hieman panostaa tuohon kirjoituksen ulkoasuun.

Comment

Jos noita ilmoituksia imuilmanlämpötila-anturista ja tyhjäkäynnin säätimestä tulee niin kannattaa tarkistaa, että johdot ovat oikein päin.. ne kun saa kätevästi laitettua myös ristiin.

Omassa urS4:ssa oli joku sankari onnistunut kytkemään ne väärinpäin ja sitä sitten ihmeteltiin kun tyhjäkäynnin ohjaus ei oikein toiminut.

Comment

Working...
        X