Auton ohjaustehostimessa on pätkittäinen sähkövika. Kesän mittaan toimi siten, että käynnistettäessä ohjaustehostin vingahti kolmesti ja oli solmussa viitisen minuuttia, jonka jälkeen alkoi toimimaan.
Nyt kun kelit viilenivät, niin kun auton antaa seistä tunnin, niin toimii moitteetta niin kauan kun ajaa. Jos sammuttaa ja starttaa uudelleen pian sammutuksen jälkeen, vetää vikatilaan ja ei toimi.
Itse tehostin siis ilmeisesti toimii, mutta liekö johtosarjassa syy? Vikakoodinluku sanoo, että antaa pätkittäistä tehostimelle.
Vaihtoehdot käytännössä ilmeisesti on vetää paloiksi, tai vaihtaa koko tehostin, jonka hinnaksi tulee melkein tonni, kun vetäiseen GEN2 tai GEN3 tangon johtoineen sisään pajalla ja ohjelmoi uudelleen. GEN1 palikat ovat niin harvassa, että meni järki yrittää etsiä sellaista.
Onko mitään järkeä / mahdollista viedä pajalle ja vaihtaa pelkkä johtosarja? Voiko olla akun syy, että antaa skeidaa virtaa, josta johtuisi tuo vika?
Nyt kun kelit viilenivät, niin kun auton antaa seistä tunnin, niin toimii moitteetta niin kauan kun ajaa. Jos sammuttaa ja starttaa uudelleen pian sammutuksen jälkeen, vetää vikatilaan ja ei toimi.
Itse tehostin siis ilmeisesti toimii, mutta liekö johtosarjassa syy? Vikakoodinluku sanoo, että antaa pätkittäistä tehostimelle.
Vaihtoehdot käytännössä ilmeisesti on vetää paloiksi, tai vaihtaa koko tehostin, jonka hinnaksi tulee melkein tonni, kun vetäiseen GEN2 tai GEN3 tangon johtoineen sisään pajalla ja ohjelmoi uudelleen. GEN1 palikat ovat niin harvassa, että meni järki yrittää etsiä sellaista.
Onko mitään järkeä / mahdollista viedä pajalle ja vaihtaa pelkkä johtosarja? Voiko olla akun syy, että antaa skeidaa virtaa, josta johtuisi tuo vika?
Comment