Tere. 00 tt seissyt talven ja tietenkin akku loppu. Ei aukee millään helvetin konstilla ovet. On laitettu rasvaa lukkoihin ja koitettu antaa sähköjohdolla virtaa tuloksetta. Onko ikkunan rikkominen ainoo idea ja mikä on halvin jos näin joutuu toimimaan. Pitäis kiireellä saada pois toisten nurkista. Ja pykäläkin silmässä niin ei viittis nelikkoo raakana repiä kyytiin....
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi TT -00 akku tyhjä ja ovet lukossa, miten avataan?
Collapse
X
-
Jos lukkopesät ei toimi, niin sitten on vaikeaa. Kaikki toimenpiteet oikeastaan vaatii että, pääsee sisälle laittamaan avaimen virtalukkoon ja avaamaan konepellin latausta varten.
ja ilmeisesti virtaa ei ole saatu tarpeeksi syötettyä kun sitä yritetty, sillä kyllähän kaukosäätö herää itsekseen pitkäkin seisonnan jälkeen jos virtaa on.
Ikkunan rikkominen on sekin parin sadan euron urakka ja hirveä siivoominen päälle, mutta sillä pääsee sisälle varmasti.
-
Kokeile vielä painaa lukkopesään WD40:stä ja jos lukkopesä ei huoli avainta ollenkaan, niin pientä ruuvimeisseliä tökkiä pikkuhiljaa pidemmälle ja pidemmälle. Lopulta avainkin menee lukkopesään ja varovasti nitkutellen lukko saattaa alkaa toimimaan. Näin avasin C5:n peräkontin lukon jonka pesä oli suunnilleen muurautunut umpeen. Ja sitä WD40:stä kannattaa käyttää runsaasti.
Comment
-
Minulla kun viime syksynä jäi shitroeniin työpäivän ajaksi vahingossa autojääkaappi hurisemaan niin akkuhan oli kans ihan tyhjä. Ja ainut lukkopesä kuskin ovessa pyörii ihan joutavaa. Soitin sitten autoliiton hinausäijän paikalle. Laittoi kiilan ensin oven ja karmin väliin, sitten paineilmatyynyn ja ronkki sellaisella pitkällä työkalulla avausvivusta konepellin auki. Shitterin ovenkahvat on sellaiset että niistä ei koukulla saanut otetta mutta avauskahvasta sai.
Mahtaa tuommoiseen TT:seen saada tosin tarvittaessa purkuautosta oven lasinkin aika halvalla. Jos ei muuten pääse sisälle niin teippaa kontaktimuovilla lasin ja iskee rikki. Ei luulisi olevan edes kovin iso homma vaihtaa.
Comment
-
No nyt vihdoinkin kaveri sai ronkittua alakautta konepellin vaijerin esille ja peltiauki. Akku ladattu täyteen mutta ovet ei aukee. Kiinnipäin menee, kuuluu ääntä mut ei suostu avaan. Onko siinä avaimessa joku koodi juttu mikä pitää tehdä vai mistä se nyt kiikastaa. Hälyjen valo ei vilku ollenkaan enään
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TumppiTT Näytä viestiTere. 00 tt seissyt talven ja tietenkin akku loppu. Ei aukee millään helvetin konstilla ovet. On laitettu rasvaa lukkoihin ja koitettu antaa sähköjohdolla virtaa tuloksetta. Onko ikkunan rikkominen ainoo idea ja mikä on halvin jos näin joutuu toimimaan. Pitäis kiireellä saada pois toisten nurkista. Ja pykäläkin silmässä niin ei viittis nelikkoo raakana repiä kyytiin....
- 1 like
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TumppiTT Näytä viestiNo nyt vihdoinkin kaveri sai ronkittua alakautta konepellin vaijerin esille ja peltiauki. Akku ladattu täyteen mutta ovet ei aukee. Kiinnipäin menee, kuuluu ääntä mut ei suostu avaan. Onko siinä avaimessa joku koodi juttu mikä pitää tehdä vai mistä se nyt kiikastaa. Hälyjen valo ei vilku ollenkaan enään
Jos lukot ei toimi, mutta kake toimii, niin pidä avausta pohjassa. Pitäisi avata ikkunat, ellei joku ole sörkkinyt koodauksia. Sama pitäisi tapahtua lukkopesästä avainta pitämällä auki asennossa. Jos siis oven lukot mekaanisesti jumissa, mutta avain kääntyy ja lukkopesän mikrokytkimet toimivat.
Hälyjen valo ei varmaan vilku, koska häly ei tiedä onko auto nyt lukittu vai ei ja siksi ei mene päälle.
Comment
-
Siis eikö ne lukot äsken vielä toimineet kiinni päin sähköllä? Kerran konepellin alle päästiin, niin sitten vain mittaamaan, että tuleeko akulta sulakerasialle asti vai ei. Maavian voi pikaisesti kokeilla vaikka ylimääräisellä piuhalla suoraan navasta runkoon.
Vantaalla kun on, niin on mahdollista sekin, että jyrsijät käyneet pureskelemassa johtoja.
Comment
Comment