Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi MMI Q7 2021

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi MMI Q7 2021

Tuli bitti vaihdettua tuollaiseen 60 tfsi e q7 malliin..
    yhteiselomme ei ole alkanut ihan ongelmitta.

Keskitytään tässä nyt vaan auton mmi ongelmiin.

Eli Audi appi lakkasi toimimasta eikä saa yhteyttä autoon lainkaan.
    Samalla katosi "sateliittikartat" ja radiokanavien logot.
    Itse siis rajaan vian auton yhteyksiin. Online tuessa oli .. noh .. ei siitä sen enempää.

Päätin sitten säveltää itse ja korjata kuten kaiken sähköllä toimivan joka on rikki.

Palautin tehdas asetukset -> ei onnistu kun ei ole yhteyttä
    Koitin poistaa pääkäyttäjää ( itseäni ) ei onnistu koska yhteys virhe
    Näyttöön tulee hetken ajon jälkeen *data yhteyttä ei voitu muodostaa tarkista verkon peittoalue. " No olen Helsingissä ja Klaukkalassa.. ei toiimi kummassakaan.

Onko tiedossa jotain millä tämän saa kokonaan nollattua? Jotakin hard reset koodia..

Menossa toki muista jutuista marmorille 25.1 mutta olis kiva painella lämmitystä päälle kännykästä ?

Auto sen verran uusi ja takuunalainen että tuskin foorumilta löydy apua ongelmaan. Softat kun kenittyy koko ajan vaikka vanhemmissa olisi ollut ongelmia ja ratkaisu löydetty ei se vältämättä autosi tepsi.

Ei muuta kun pommitat marmoria niin kauan kun homma toimii.

Comment

Yhteysongelmiin apu löytyy +0800115044 / digitalsupport.fi@audi.de (löytyy myös MyAudi applikaatiosta kohdasta asiakaspalvelu), heillä kaikki työkalut niiden hoitoon.
      Nyt "lämmityskaudella" yhteydet valitettavasti kuormittuu sen verran, että ongelmia on ollut. Toivottavasti näiden palvelujen suorituskyky paranee tulevaisuudessa.

Comment

Working...
      X