Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 avant 99 kattopiiskan kierre?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 avant 99 kattopiiskan kierre?

Minkä kokoinen on a6 avant vm-99 kattopiiskan kierre? semmoisen gps-jalallisessa antennissa? Elikkä piiskassa olevan kierteen paksuus?

Minun piiskaan ei meinaa löytyä uutta tarvike piiskaa niin ihmettelen onko joku tehnyt siihen uuden kierteen kun siihen on vaihdettu alumiini antenni.

A6 Avantin GPS-kattoantenniin (tiedän varmaksi vm.2000, mutta pätee varmasti 99:iinkin) sopii suoraan kierteille VAG-tarvikepiiskat, mm. Motonetin hyllyvalikoimasta. Nyt ei pysty menee ulos pakkaseen kierrettä mittaamaan. Kuulostaa vähäsen siltä että sulle vois olla vedetty uus kierre sinne.

Comment

Hae suoraan Motonetistä. Itselle ei kanssa löytynyt Audilta sopivalla kierteellä olevaa piiskaaa edes etka:sta, mutta motonetin vag-piiska oli heti oikea. Ja hintakin aivan toisenlainen kuin marmoritiskillä.

Comment

mulla on tuollainen vag-piiska mikä on esim S2 audissa mutta sepä ei käykkään. siinä on liian pieni kierre.

Comment

Itse kun kävin Audilta kyselemässä piiskaa niin heidän tarjoama piiska oli kanssa liian pieni. Sitten myyjä katso etka:sta jonkin toisen piiskan mikä piti tilata ruotsista, mutta se oli liian iso. Motonetistä kun kävi katsomassa niin hylly oli täynnä "vag" piiskoja mikä oli oikean kokoinen.

Comment

Kun hain omaani tiskiltä tossa joku aika sitten uuden piiskan, niin myyjä antoi mulle kaks erilaista kierretappia. Sanoi, että kierteitä on kahdenlaisia noissa ja toinen niistä tapeista kävi.

Comment

GPS-jalan kierre on M6.

Comment

Minulta on ilmeisesti lähtenyt tuo kierreosakin irti... GPS-jalka on mutta piiska radioantennista puuttuu. Kierteen paikalla reikä ja reiän pohjalla näkyy metalliliuskat johon ottaa kontaktin. Kierrettä ei ole missään. Saakohan tuohon jostain piiskan vai onko jalasta lähtenyt jotain muutakin, kuin piiska?

Osanumerot olis kivat jalalle ja piiskalle...

Comment

Working...
                X