Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2001 vm s3 soitin ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2001 vm s3 soitin ongelma

    tervehdys kaikille audi foorumin käyttäjille.tuli hommattua tollanen 2001vm s3:nen ja nyt on muutama paha pulma,joihin apua kaivataan.

    koitin haulla jo hakea ja löysinkin,mutta en tajunnut juuri mitään siittä vaikka lukea yritin.

    mulla on tossa audissa se bose systeemi ja audi concertin soitin.
    menin sitten paikalliseen laatu autoon ja ostin soittimen asennus osat sinne sivuihin ja KYSYIN vielä tältä elämäänä kyllästyneeltä myyjältä,että mitä muuta tarvin kun vaihdan alpinen mankan paikalle.

    vastaus oli että ei muuta kun vanha irti ja johdot kiinni.no lähdin kotiin ja sain audin soittimen pois,niin olipa aika yllätys. sinne tulee johtoa enemmän kun laki sallii, 4kpl eri liitintä.

    Eli mitä osia mä nyt sitten tarvin,että saan soittimen vaihdettua/miten johdot kytketään??? Ja saako tota alpinea ollenkaan sinne,vai onko helpointa mennä ja ostaa blaubunkt?

    kun noi sähkö hommat ei oo mun vahvin alani,niin auttakaa miestä mäessä.
    kiitos jo etukäteen.

  • #2
    Eiköhän Alpineltakin jokin muutossarja löydy. Jos ei niin sitten Blaukkarin muutossarjasta ja euroliittimistä askartelemalla tehdä itse sovitin.

    Comment


      #3
      Eikö täältäkään löydy apua?

      Comment


      • #4
        Laitetaan nyt samaan, eli iteltä löytyy tuommoinen halpis 7" dvd/mp3 soitin ja olisi tarkotus heittää 2000vm s3 bosen orkkissoittimen tilalle.

        Tarviiko tuohon jotain asennuskehikoita tms kun näyttäisi bose olevan isompi kuin 1 din? Osaava poppisliike osaa tuon varmaan kiinni laittaa? Eli ei ole mahdottomuus? :)

        Comment


          #5
          Bose on rakenteellisesti 1 dinin kokoinen, ainoastaan etulevy on leveämpi. Keskikonsolin koristelevyn soittimen aukkoon on saatavana valmiit muovipalat reunoihin, joilla aukko kapenee 1 din kokoiseksi.

          Comment


          • #6
            Alkuperäinen kirjoittaja sallinen Näytä viesti
            Bose on rakenteellisesti 1 dinin kokoinen, ainoastaan etulevy on leveämpi. Keskikonsolin koristelevyn soittimen aukkoon on saatavana valmiit muovipalat reunoihin, joilla aukko kapenee 1 din kokoiseksi.
            ok, kiitokset! audillako noita muovipaloja myydään vai saako jostain muualta?

            Comment


            • #7
              Eikös tuo Bose oli aktiivisysteemi, eli signaali pitäisi viedä linjatasoisena järjestelmään? Miten lie sitten nuo alkuperäisen soittimen antamat linjajännitteet?

              Ainakin Googgelin avulla löydät alkuperäisen soittimen nastajärjestyksen ja sitten vaan kolvi kätöseen ja tinailemaan rca-liittimet jotka voit kytkeä uuden soittimesi perään.

              Comment

              Working...
              X