Morjesta vaan! Tarttis vähän tietoa semmosesta asiasta, että mikä selittäisi, kun Audissa oikea lähivalo sammuu aina välillä ajossa, kattoikkuna ei välillä tottele, peruutus- ja etusensorit pimeänä (toimi vähän aikaa ja sitten taas sammui), moottorinvikavalo(keltainen) aina syttyy ja sammuu välillä (lämmityskatalysaattorin "vajaatoiminta" lukee vikakoodilapussa). CD-changerikään ei hanskaboksissa toimi. Ilmastoinnin puhalluksen säätely toimii välillä viiveellä, pyyhkijät saattavat ruveta vetämään omaa settiä (yhtäkkiä täysille) pienellä sateella/tihkulla, vaikka olisi pienin asetus päällä viiksestä ja sadetunnistimesta. Ikkunoiden katkasijatkin toimii viiveellä. Pitkien ajojen jälkeen, n.250km niin vikavalo sammuu ja sähköoireita ei ole. Sensoritkin aina ruvenneet toimimaan pidemmän ajon jälkeen.
Lähivalon toiminnan palauttaa kun sammuttaa valot hetkeksi ja lyö taas katkasijasta päälle. Sama homma sadetunnistimen kanssa, että käyttää täysillä ja sitten laittaa taas pienimmälle. Noin puolivuotta sitten reistaili vasen lähivalo, mutta nyt on tuo oikeanpuoleinen reistaillut.
Akku menossa sököksi? Moottorin vikavalo käyty näyttämässä ja sanovat vain että joo, uutta katalysaattoria vaikka ei päästöissä ole mitään, ja käynti ja ajo on sellaista kuin pitääkin.
Ja viellä lisäksi tuohon, että lähivalo sammuu useimmiten, kun kääntää reilusti rattia jompaan kumpaan suuntaan hiljaisessa nopeudessa heti käynnistyksen jälkeen, oireilisiko mukautuvien ajovalojen seurauksena?
Pidempien ajosessioiden jälkeen tulee kyllä kummallinen käry aina konepellin alta, että vetelisiköhän akku ihan viimosia?
Lähivalon toiminnan palauttaa kun sammuttaa valot hetkeksi ja lyö taas katkasijasta päälle. Sama homma sadetunnistimen kanssa, että käyttää täysillä ja sitten laittaa taas pienimmälle. Noin puolivuotta sitten reistaili vasen lähivalo, mutta nyt on tuo oikeanpuoleinen reistaillut.
Akku menossa sököksi? Moottorin vikavalo käyty näyttämässä ja sanovat vain että joo, uutta katalysaattoria vaikka ei päästöissä ole mitään, ja käynti ja ajo on sellaista kuin pitääkin.
Ja viellä lisäksi tuohon, että lähivalo sammuu useimmiten, kun kääntää reilusti rattia jompaan kumpaan suuntaan hiljaisessa nopeudessa heti käynnistyksen jälkeen, oireilisiko mukautuvien ajovalojen seurauksena?
Pidempien ajosessioiden jälkeen tulee kyllä kummallinen käry aina konepellin alta, että vetelisiköhän akku ihan viimosia?
Comment