Itse olen vedellyt virtaset akulta ja tökännyt releen väliin. Ja heräte pakkivalolta. Vähänhän siinä on askartelua enempi kun akku on eri nurkassa kuin kamera.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Peruutuskamera autoon?
Collapse
X
-
Terve!
Koitin haullakin etsiä mutten löytyänyt. Autona B8 A4 vm.2010 manuaaliaskilla. Ongelmana on, että jälkiasennetun peruutuskameran kuvasignaali häviää n.10 sec auton käynnistyksen jälkeen.Mittarilla mitattu ja jännite ei putoa alle 12v missään vaiheessa. Virrat kaapattu peruutusvalolta. Onko muita ketkä jälkiasentanut aftermarket kameraa?
Tämä kamera siis asennettu jälkiasennettuun Android Auto / Apple CarPlay boksiin. Itse boksin asentelin jo viime vuonna ilman ongelmia ja toimii luvatusti. Linkki ostamaani boksiin ->
https://www.aliexpress.com/item/4001...58f74deaNIkCv6
Kamera kytketty kuvan ohjeella. Luin jostain että VAG autot tarvii releohjauksen tällaisiin asennuksiin?
Comment
-
Comment
-
Se kalibrointityökalu on mustavalkoinen plakaatti, joka laitetaan tietylle etäisyydelle maahan auton perästä. Voi printata ja askarrella itsekin ihan paperille. Käytännössä se asettaa vain tuon sinisen neliön ja keltaisten viivojen mittasuhteet oikein eli kompensoi kameran asennon suhteessa maahan. Siksi ei siis näytä oikein, kun auton laskee alemmas.
Itse en ole koskaan käyttänyt noita viivoja mihinkään. Paljon helpompi peruuttaa peileistä ja katsoa ihan vain kuvaa kamerasta. Opettelemalla varmaan ihan toimivat, mutta ei kovin käyttäjäystävälliset.Viimeksi muokannut jasso; 5.9.2022, 15:01.
Comment
-
- 1 like
Comment
-
- 1 like
Comment
Comment