Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä varashälyttimeksi?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mikä varashälyttimeksi?

Audi tulee kolarihuollosta maanataina takaisin ajoon. Piti saada jo perjantaina, mutta oli loppupesussa ilmennyt, että kuljettajan puoleinen ajovaloumpio oli halki ("sisäpuolelta"). Uutta ei ollut hyllyssä, joten maanantaille siirtyi.

Seuraava projekti olisi jälkiasennushälyn asennuttaminen.
    - ehdotuksia???
    - hintoja???
    - kokemuksia???

Tämän päivän hinnoista en osaa sanoa, mutta kokemuksia on Defan ja Cobran hälyistä. Kummastakin positiivisia, joten noita ainakin omien kokemuksien pohjalta voin suositella.

Comment

Jep, Defaa tarjottiin asennettuna 500,- - alkup. kaikkiksella toimisi...

Comment

Paras minkä minä olen asentanut on LaserLinen hälytin.
        Kolme hälytintä olen asentanut ja tuon sai siisteimmin asennettua. Johtopaksuudet riittäviä ja johtosarja hyvin tehty. Itse ohjainlaitteesta, sekä kaukosäätimestä sai laadukkaan kuvan.

Toinen taisi olla Defa Patriot, jossa ainakin asentamassani mallissa kaukosäätimet huonot. Tällä hetkellä ei käytössä, kun kaukosäädin temppuilee. Ko. mallissa ei huoltoavainta.

Kolmannessa, Enforcer-merkkisessä oli johdotus huono. Purkkia purkin perässä ja johtopaksuudet onnettomat, että siististi sitä ei saa asennettua.
        Tällä hetkellä lisävarusteita kytketty irti, kun alkoi antamaan turhia hälytyksiä. Myös huoltoavain ei enää jostain syystä sammuta hälytintä.

Nuo esimerkit on jo vanhentuneita hälyttimiä, mutta tuossa ainakin seikkoja, mihin itse kiinnitän huomiota hälytintä valitessani.
        Ja kun se LaserLine on jo osannut hyvän tuntuisen hälyttimen tehdä, niin luulisi noiden seikkojen olevan kunnossa uudemmissakin malleissa.

Comment

Defa Patriot..ihan jees vekotin.

Comment

Toinen taisi olla Defa Patriot, jossa ainakin asentamassani mallissa kaukosäätimet huonot. Tällä hetkellä ei käytössä, kun kaukosäädin temppuilee.
            Itellä kokemusta kahdesta Defasta ja Avitalin Maxx1:stä. Molemmissa Defoissa vikaa, toisessa juurikin kaukosäädin bugaa (lopettaa välillä toimintansa epämääräiseksi ajaksi ilman näkyvää syytä). Toisessa sireeni välillä huutaa, vaikka keskusyksikön mukaan ei ole tullut hälytystä. Avitalissa ei suuria vikoja.

Comment

Toi on varmaankin jo CAN-väylänen vehe, jos itsemeinaat asentaa niin tosta sulle häläri:
              http://www.halytin.com/catalog/produ...roducts_id=149

Saa joitain lisätunnistimiakin kytkettyä.

Jos ei ole tarvetta can-väyläselle niin sitten on paljon vaihtoehtoja. Itse ottaisin ehkä Viperin. Mulla oli coupessa viper kiinni ja oli kyllä hyvä häly, kaukosäädinkin toimi todella kaukaa, mainos lupaa n.400m.

Lisäksi tuolta saa tuotetukea asennukseen.
              MAKSUTONTA TEKNISTÄ TUKEA MEILTÄ OSTETTUJEN TUOTTEIDEN ITSE TEHTÄVÄÄN ASENNUKSEEN:

asiakaspalvelu@halytin.com

tai IRCNET:issä kanavalla #halytin tai ICQ:lla 150411024. Voit myös soittaa numeroon (040) 5477599 voimassa olevilla puheluhinnoilla.
              Olen nyt kahteen autooni tuolta hälyn ostanut ja tuki toimi molemmilla kerroilla todella hyvin. Jotenkin ei enää paljon defan ja cobran hälyt vakuuta ominaisuuksillaan.

Comment

Eikös se häläri olekaan vakiovaruste A4:sissa? Omassa on, näköjään sitten lisävaruste?

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                  Eikös se häläri olekaan vakiovaruste A4:sissa? Omassa on, näköjään sitten lisävaruste?
                  Käynnistyksenesto ja "vilkutin" kuljettajan ovessa, mutta ei sirraa, sisätilatutkaa jne...

Comment

Viper on omassa autossa ainakin toiminut loistavasti. Johdot oli kohtuu helppo laitella itsekin, joskin hieman tuli manattua sitä sekamelskaa, minkä niistä sain aikaiseksi. CAN-väyläisestä ei kokemusta. Asiakastuki halytin.com:lla oli todella hyvä.

Comment

Käytin hakua ja löysin vanhan ketjun. Onko kellään kokemuksia Hornet Maxx1 -hälyttimestä? Muitakin saman hintaluokan (200-300 euroa) vehkeitä voi ehdotella.

Comment

Oliskohan tuo Avitalin Maxx1:n uudistettu/parannettu versio, ainakin siltä vaikuttaa. Itelläni siis Avitalin Maxx1, niinkuin tuossa ylempänäkin lukee. Se on toiminut moitteetta, ominaisuuksistakin ärsyttää enää vain suurehkot kaukosäätimet.

Comment

Onko nuo UÄ-tunnistimet millaset mokkulat? Lisäksi olisi tarkotus hankkia ainakin mikroaaltotutka. Eli kauko-ohjaimet on ollu ookoo kestävää laatua, eikä enemmälti oo tullu turhia hälytyksiä?

Comment

Jos meinaat mikroaalto tutkan laittaa niin et kyllä UÄ:llä tee mitään, Jossain pakuissa tolla yhdistelmällä olis käyttöä että UÄ valvoo hyttiä ja mikroaalto tavaratilaa.

Tohon hintaan ostaisin tämän:

http://www.halytin.com/catalog/produ...roducts_id=125

Coupessa oli viper ja olin vehkeeseen todella tyytyväinen. Kakekin toimii todella kaukaa, Kerrostalon seiska kerroksen ikkunasta tiirasin ja avasin kaverille takakontin. Kätevää :)

Ton mikroaallon kun saa säädettyä sopivaksi niin on kanssa kiva, joku tulee tiiraamaan ikkunan läpi että mitäs tästä autosta löytyis niin häly antaa sellaisia pikku ääni merkkejä ja vilkuttaa vilkkuja että ei kannata. Jos näitä tulee kolme kertaa jonkun ajan sisään niin sitten alkaa täys mökä.

Comment

No joo, tuohan vaikuttais kans aika sopivalle. Ois tuo mikroaaltotutka ja iskuntunntistin mukana. Miinuksena VAT-hyväksynnän puute. Vaikka eipä tuolla tällä hetkellä/tässä autossa mitään väliä ookkaa.

Meikäläiselle ois melkein parempi ettei kauko-ohjain toimis kun 2metrin säteellä. Foliota antennin ympärille? (:

Comment

Onko nuo UÄ-tunnistimet millaset mokkulat?
                                UÄ-tunnistimet on sellaiset pienen mikrofonin näköiset, ehkä sentin halkaisijaltaan. Ohje käskee laittamaan ne kojelaudan päihin. Toiminut mulla ihan OK muuten, mutta kattoluukkuakaan ei saa jättää raolleen, vaan heti tulee virhehälytyksiä. Lisäksi reagoi sisätilalämppäriin. Kaukosäätimissä ei ole ollut mitään ongelmia, ja kaikki virhehälytykset ovat liittyneet juuri niihin UÄ-tunnistimiin. Jos haluaa kaikilta harmeilta säästyä, niin ehkä kannattaa tosiaankin investoida sellaiseen mikroaaltotutkaan ja jättää UÄ-tunnistimet vaikka kokonaan asentamatta.

MAXX1:ssä, ainakin tuossa mun vanhassa mallissa, on lisäksi sellainen ominaisuus että jos ei minuutin kuluessa ovien avauksesta laita virtoja päälle, aktivoituu ajonesto uudestaan. Aluksi ominaisuus ärsytti, mutta myöhemmin sitä on alkanut pitää hyvänä. Autoahan ei nimittäin voi viedä ruuvimeisselillä (ilman kaukosäädintä) vaika unohtaisin ovet auki ja hälyn pois päältä.

Comment

Nyt on tultu siihen pisteeseen, ettei 10 vuotta vanhan Defan häiriöiden korjaaminen enää kiinnosta. Uusi laite siis hankittava.

Mutta en ole löytänyt jälkiasennettavaa hälytinsarjaa, jossa tulisi kohtuulliset stilettiavaimet mukana. Autossa alkuperäinen keskuslukitus, mutta ei alkuperäistä kauko-ohjausta ja kauko-ohjaus nyt siis hälyttimen kaukoilla.

Täytyykö hankkia 2 eri sarjaa, eli kauko-ohjaus keskuslukkoon ja hälytin, joka ottaa käskynsä keskuslukosta? Mieluummin hankkisin yhden sarjan.

ps. Kun Defaan ei saanut stilettiavainta, niin tein sellaisen itse. Oli niin työläs tehtävä, etten siihen mielellään lähtisi enää..

Comment

Working...
                                  X