Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RNS-E vs. Pioneer AVIC HD3BT

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RNS-E vs. Pioneer AVIC HD3BT

    Löytyykö kokemusta tämmöisestä Pioneerin soittimesta. Onko miten simppeli ja looginen käyttis?
    Aika kätevän tuntuinen varuste 2-din paikkaan, mutta liekkö miten helposti vaihdettavissa RNS-D laitteen tilalle?
    Mietin tässä vaihtoehtoja, RNS-E (1200?) vai tuo Pioneer (1900?)?

  • #2
    Alkuperäinen kirjoittaja LOWR1D3R Näytä viesti
    Löytyykö kokemusta tämmöisestä Pioneerin soittimesta. Onko miten simppeli ja looginen käyttis?
    Aika kätevän tuntuinen varuste 2-din paikkaan, mutta liekkö miten helposti vaihdettavissa RNS-D laitteen tilalle?
    Mietin tässä vaihtoehtoja, RNS-E (1200€) vai tuo Pioneer (1900€)?
    Mulle olis tulossa tällänen Pioneeri AVIC-D3 hinta ~1250€ ja lisäksi tällänen USB-sovitin hinta ~90€
    Viimeksi muokannut Juhi; 16.12.2007, 09:41. Perustelu: url

    Comment


    • #3
      2-dinin adabteria ei sit löydy mistään... prkl!
      itse on nyt työn alla jos töissä laaserilla polttais.

      Comment


        #4
        Kokemuksia molemmista - Pioneer vie voiton ominaisuuksissa ja nippanappa navissa, äänenlaatu suhtkoht samalla tasolla. Pioneerissä ehdottomasti hyvä asia tuo kosketusnäyttö, pikkubonus kovalevystä. "Orkkisulkonäkö"-kategoriassa RNS-E voittaa taas selvästi.

        Itse laitan RNS-E:n nyt kun päivitän RNS-D (eli vanha navi), sen kun saa n 1000? halvemmalla ja on kuitenkin sen verran lähellä tuota Pioneeriä navissa ja ominaisuuksissa + se ulkonäkö kun sopii täydellisesti.

        Comment


          #5
          Tänään saatiin tämäkin haaveilu päätökseen. Tai itse haaveiluhan päättyi jo useita kuukausia sitten, kiitos siitä Jukkanille. Itse fyysinen asennus tapahtui tänään ja sitä kautta käyttö, kiitokset näistä MalisAkille.
          Aki siis vaihtoi RNS-D navin RNS-E malliin muutamassa tunnissa, on se helppoa kun sen osaa.
          Autoa varten tarvittiin hankkia etukäteen sopiva johtosarja (Kufatec) sekä B5seen sopiva etulevy (provided by Aki).
          Näillä eväillä päästettiin ammattimies irti ja pienen kytkentätuokion ja uudelleenkoodauksen jälkeen elämä hymyilee. RNS-E on mahtava laite.

          Comment


          • #6
            Pitikö sulla vaihtaa pelkkä etulevy vai vaihoitko koko se konsolin? Ittellä tulee berttavitosessa ainakin ilmastoinnin ohjausyksikkö vastaan jos aikoo 2din soitinta laittaa!
            Pitäisi sen ohjausyksikön siirtyä siihen tupakkakupin paikalle, että mahtuis.

            Comment


              #7
              Sulla on ilmeisesti joku Concert-sarjan rammari siinä? Mulla oli RNS-D 2din kokoinen soitin tossa ennestään. Joten etulevyn vaihdolla mentiin.
              Viimeksi muokannut JAP3; 30.7.2008, 14:31. Perustelu: kirjoitushärö

              Comment


              • #8
                Onkos sulla se vanhan mallinen ilmastointiyksikkö?
                Eli tämmönen http://www.motoso.de/heizungsbetaeti...-i16367322.htm

                Comment


                  #9
                  Ei ole tuollainen, vaan uudempaa mallia.

                  Comment


                    #10
                    Eiku tämmöinen.

                    Comment


                      #11
                      Ratti on kyllä aika vanhanmallinen ;)

                      Comment


                        #12
                        No, navi on sentään ajantasalla.... nykyään =)

                        Comment


                          #13
                          Pitikö sulla vaihtaa pelkkä etulevy vai vaihoitko koko se konsolin? Ittellä tulee berttavitosessa ainakin ilmastoinnin ohjausyksikkö vastaan jos aikoo 2din soitinta laittaa!
                          Pitäisi sen ohjausyksikön siirtyä siihen tupakkakupin paikalle, että mahtuis.
                          Jos sulla on pre-facelift, niin tossa on vastaava projekti semmoseen:
                          http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=59739

                          Japella piti vaan sipasta 5mm navin alareunasta ja levittää kylkiä hieman, ettei jää rakoja sivulle. Otettiin muutama kuvakin, jospa Jape sais ne näkyville

                          Okkim levittää kaaria, mä levitän naveja :)

                          Comment


                            #14
                            Heh, tosta levittämisen erikoisosaamisesta meillä olikin eilen puhetta =) Näinhän se menee.

                            Tässä muutamia kuvia Akin käden jäljestä. Etupaneeli 1 2 3

                            Sekä kuva valmiista asennuksesta.

                            Comment


                              #15
                              Hienon näköinen :)

                              Toihan sopis mullekkin :)

                              Comment

                              Working...
                              X