Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 90 v:85 virtalukko

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 90 v:85 virtalukko

    Elikkä about 1kk sitten vaihoin kyseiseen autoon uuden virtalukon ja pohjan,koska aikasempi lukko ja pohja vaikutti että on rikki koska virtalukosta ei löydy kuin yksi asento kun avaimella kääntää,mutta ei korjaantunut vika uudella virtalukolla ja pohjalla vielläkiin on sama asia että virtalukossa on yksi asento vaikka pitäisi olla 3 asentoa?mikäköhän mahtaa olla vikana?

    #2
    Jos tarkoitat 3 asentoa noin niinkuin virranjakelu-mielessä niin siinä on kolme asentoa, off-on-start. Muita ei tuossa ole.

    Comment


    • #3
      ok.mut toi virtalukko tuntuu jotenkii omituiselta vaik uus vaihettu ei tarvii ku vähän avainta kääntää off-asentoon päin ei edes mene offille niin auto sammu ja tänään ilmeni sellanen vika et ajon aikana autosta hävis valot ja startti ei toimi,mut käyntii lähtee ku työntää vähän,mistäköhän toi vika vois johtua?

      Comment


      • #4
        Tänään katsoin tuota virtalukon pohjaa purin kokonaan pois nii laitoin piuhan siihen takas kiinni niin ruuvimeisselillä käänsin on asentoon niin mittaristoon tulee valo mutta puhallin,valot ja startti ei toimi.kokelin ihan pikkasen kääntää johonkii toiseen suuntaan niin löyty sellanen kohta mis valot,puhallin ja startti toimi mut ei tarvii ku vähäsen kääntää nii taas hävisivät ja off-asentoo kun käänsin nii puhallin alko toimimaan ja starttaa mut ei lähe käyntiin,elikkä virtalukon pohja rikki taas.mitenköhän on mahollista et noin nopeesti hajoaa.

        Comment


          #5
          Itsellä temppuili rapeessa kuormituksenalennusrele ja oireet oli vähän vastaavat.

          Comment


          • #6
            mistäs toi kuormituksenalennusrele löytyypi?

            Comment


              #7
              Siellä se on muistaakseni konehuoneen relekotelossa, tavallisen mallinen 40A rele.

              Comment


              • #8
                ok.pitää tsekata se,eli ei välttämättä o virtalukossa vika vaikka avainta kääntää pikkasen nii saattaapi lähteä pyörittää starttia?

                vitsi ku on kiva ku noiden releiden ja sulakkeiden selitykset on saksaksi tossa sulakerasian kannessa eihän niist ota selvää mitään :(

                mikäköhän rele sijaitsee tuolla kuskin jalkatilassa ku siellä näyttäis olevan 1 rele?
                Viimeksi muokannut Sleepy2; 16.12.2007, 23:06.

                Comment


                • #9
                  Elikkä vika oli siinä et uuden virtalukonpohja tai siis muovi oli sisältä sulannu silleen et yks niit pinneistä oli kääntynyt sivulle sisältä,aukasin vanhan pohjan ja vaihoin siihen uudesta osat ja nyt taas toimii,mikäköhän ton kuumenemisen on aiheuttanut?ku ei vissiin ihan normaalia et noin paljon kuumenee.löytyyköhän keltään noit virtalukonpohjia hyllystä oisin valmis ostamaan ainakiin 1kpl?
                  Viimeksi muokannut tonzaaas; 18.12.2007, 13:13.

                  Comment


                  • #10
                    Elikkä tutkin vähän tarkemmin tota et mikä aiheuttaa sen virtalukonpohjan kuumenemisen nii kun kytkee pitkät päälle ja ajaa jonkun aikaa,alkaa pohja lämpenemään kunnolla.elikkä mikäs ton vois aiheuttaa et lämpenee ku pitkät laittaa päälle?

                    Comment

                    Working...
                    X