Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lambda, lä lämpösuojaus WB , LB jännitteet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lambda, lä lämpösuojaus WB , LB jännitteet

    Wide band lambda ei kestä kunnolla lämpöä, joten tämä auttanee, niin ei mene virhetilaan .

    http://www.innovatemotorsports.com/x...cat=250&page=1

    Olisiko kimppatilaajia moiselle ? - Tai kuka sorvaisi tommosia Suomessa. malli näkyy kuvasta aika hyvin.

    Jos pelkäät vakiolambdan rikkumista, niin Porkke huomioinut sen 911 Turbon lamdan rakenteessa, joka kestää "parhaiten" lämpöä 4-johtoisista lambdoista ja on isolla lämpövastuksella ja herää pakkasessa nopeasti.
    Lyijylliselle bensalle erikoislambda:
    VAG 053 906 265 Bosch 0 258 003 995 / 095
    911 Turbo Bosch 0 258 003 369

  • #2
    Antamallasi sivulla kerrotaan käyttölämpötiloiksi <1300F (~700°C) anturille. Toisaalta allaolevissa parissa Bosch LSU-4:n datasheetissa annetaan normaalikäyttölämpötilaksi anturille <850°C ja <930°, ja nuo saa vielä ylittääkin hetkellisesti.

    http://not2fast.wryday.com/instrumen...42_english.pdf
    http://not2fast.wryday.com/instrumen...03mar21eng.pdf

    Ainakaan omassa tapauksessani en aio päästää pakolämpöä anturin kohdalla lähellekään noita Boschin speksaamia lukemia.

    Comment


      #3
      Mitenhän tuommoinen nokeentuu?

      Comment


        #4
        Höh, noki palaa pois... :)

        Comment


        • #5
          narrow band lambda taulukko

          narrow band lambda signaalin simuloijille, jotka käyttävät wide band lambdaulostuloa
          vanhaan narrow band ecuun.

          Muunnostaulukot 0......1V... :
          http://www.taunus-biker.de/~mdvp/Lambda/L_U.dat
          http://www.taunus-biker.de/~mdvp/Lambda/Lambda.html

          LM3914 mittariohjeet samalla sivulla budjettimittariin.

          Comment

          Working...
          X