Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bagillisten penkkien tilalle bagittömät sportit?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Bagillisten penkkien tilalle bagittömät sportit?

niin elikkä heräteostoksena ostin kolariautosta sporttipenkit ja ajattelin etupenkit heittää tuohon aanelkkuun... asiaa tarkemmin tutkittua tuli mieleen että nykysis penkeis ku on bagit, ja sporteis ei...

MITÄ MÄ TEEN????

Kyllä ne pitäisi saada sinne laillisesti asennettua jos tuota autoa on tehty ilman sivubägejä (niinkuin minun käsityksen mukaan on). Katsastuksessa vaan pitää merkitä rekisteriotteeseen että ne on poistettu käytöstä.

Comment

mites mä ne penkit saan irti niin ettei ne räjähdä käsille? akunkenkä irti ja nyppiä liittimet irti? kolmehan niitä on sielä?
      ..onhan niitä tehty..

Comment

Vaihdat penkit ja jos ilmenee airbagin merkkivaloja, niin sopivalla vastuskytkennällä saa diagnostiikkaa huijattua siten että lamppu sammuu. Pakollisena ei taida noissa B5 korin audeissa olla kuin kuskin bägi, ehkä myös apukuskin.

Comment

Akkukenkä irti 15-30min ennen kuin lähdet purkailemaan, ihan vain varmuudeksi.

Comment

Mulla ei ainakaan ollu B5:ssä kuin kuskin ja pelkääjän bagit, joten enempää ei voitane vaatia.

Comment

juuh... no minkälaiset ne vastuskytkennät pitäs olla? piakkoin pitäis penkin vaihto suorittaa..
              oli muutes Simonizin autoverhoilujen pesuaine tosi tehokasta, lähti kaikki tahrat nätisti.

Comment

Aika monessa on se 3 ohmia vastus turvatyyny merkkivalon toiminnan saamiseksi normaaliksi, kun bagin poistaa.

Tämä ei sitten ole ohje mihinkään vilunkitarkoitukseen !

Comment

Merkkivalon nollaus sitten hoitunee Marlene kätevästi kun ilmoitat vain. Mikäli moinen pääsee syttymään, ei nollaudu varmaankaan ilman piuhan päässä käyttämistä.

Comment

jebulis, vakaasti on aikomus täs välipäivinä kokeilla uusia sohvia...

Comment

Juu, rattibägi ja vänkärin bägi ovat olleet muistaakseni perusmalleissa.
                      Tuosta nakuttimesta mulla löytyy ainakin 8 bägiä,jos jotain purkaa saa aina miettiä mistä hyppää bägi silmille =D

Comment

ny on uudet penat ja "kylkiäisinä" viä kirkkaat sivuvilkut ja kromirinkulat mittaristoon.. :)
                        bagi-valo palaa vielä ku ei o vastuksia viä piuhoille.

Comment

Kansa vaatii kuvia kaikesta!

Comment

jeps, täytyypi kai opetella laittamaan :S :)

edit.... ny ois pari kuvaa tuola esson baarin puolella.
                            Viimeksi muokannut MayDay; 1.5.2008, 18:41.

Comment

Working...
                            X