Kysymys jälkijäähdytyksestä.
Ympäristö on siis 3B kone jossa 2-tehoinen puhallin.
Toimiiko järjestelmä normaalista kun auton sammuttaa lämpimänä niin jälkijäähdytys lähtee päälle ja pyörii maksimissaan 20 sekunttia ja sammuu. Sen jälkeen se ei lähde pyörimään uudelleen?
Koneen ollessa lämmin näillä +25 asteen keleillä flekti pyörii vähän väliä kakkosasennolla.
Mittasin vesiharavalta tulevan veden lämpötilaa k-tyypin anturilla ja lämpötila nousee 100 asteeseen kun auto pyörii pitempään tyhjäkäyntiä.
Autossa uusi 87 asteen termari, 1000km ajettu vesipumppu, lisäjäähdytin poistettu sekä varusteisiin ei kuulu ilmastointia.
Jos tuon haluaa saada kestämään viileänä niin muutama vaihtoehto olisi ilmeisesti termarin vaihto 80 asteiseen ja flektin korvaaminen paremmalla.
Miten flekti kytketään järjestelmään? Luin s2 forumilta että ovat kytkeneet ykkösasennon paikalle.
Mutta toimiiko flekti silloin normaalisti? eli pyörii jälkijäähyn kanssa ja pyörii myös koneen ollessa käynnissä?
Ympäristö on siis 3B kone jossa 2-tehoinen puhallin.
Toimiiko järjestelmä normaalista kun auton sammuttaa lämpimänä niin jälkijäähdytys lähtee päälle ja pyörii maksimissaan 20 sekunttia ja sammuu. Sen jälkeen se ei lähde pyörimään uudelleen?
Koneen ollessa lämmin näillä +25 asteen keleillä flekti pyörii vähän väliä kakkosasennolla.
Mittasin vesiharavalta tulevan veden lämpötilaa k-tyypin anturilla ja lämpötila nousee 100 asteeseen kun auto pyörii pitempään tyhjäkäyntiä.
Autossa uusi 87 asteen termari, 1000km ajettu vesipumppu, lisäjäähdytin poistettu sekä varusteisiin ei kuulu ilmastointia.
Jos tuon haluaa saada kestämään viileänä niin muutama vaihtoehto olisi ilmeisesti termarin vaihto 80 asteiseen ja flektin korvaaminen paremmalla.
Miten flekti kytketään järjestelmään? Luin s2 forumilta että ovat kytkeneet ykkösasennon paikalle.
Mutta toimiiko flekti silloin normaalisti? eli pyörii jälkijäähyn kanssa ja pyörii myös koneen ollessa käynnissä?
Comment