Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

CD:n vaihtajaa Audiin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• CD:n vaihtajaa Audiin

Olen katellu ebay:sta cd-vaihtajaa audiin...tällä hetkellä siis pelkkä Audin Chorus kasettisoitin ja radio tietty. Mutta minkänlaista pakettia tarviisin? Eli täydellinen paketti mis on kaikki johdot ja tarvittavat osat? Jos joku tietää minkälainen setti on riittävä nii voisko pistää mulle ebaystä linkkiä niin saadaan Audi rokkaamaan :)

Toi plus toi plus toi.

En erikseen löytäny äkkiseltään. Tosta oleelliset hakusanat talteen, niin voit itse hakea niitä.
    Kannattaa vältellä niitä jotka on ollu A3:ssa kiinni, niiden kehystä pitää vähän muokata A6:lle sopivaksi. Muuten kyllä menee.

Comment

Jos noi on A6:seen nii käykös ne myös A4:seen???

Comment

Samat vermeet käy.
        Ja soittimen etupanelin leveys ainakin pre-facelift B5:ssä ja C5:ssä on samat.

Comment

B6 korisen (topicin aloittajalla on vm 02 auto) Chorus 2 kasettisoitin ohjaa kyllä myös CD-boksia, lisäksi tuo Rantalan ehdottama Concert 1 soitin on etupaneliltaan täysin erimallinen kuin B6:n orkkisratio, lisäksi volumesäätöongelmien takia aivan täysin järjetöntä päivittää soitinta huonompaan. B6:een saa hanskalootaan tulevia vaihtajia, en ole varma onko tuolle isommalle "vanhalle" vaihtajalle edes asennuspaikkaa B6:n kontissa.

Pikkusen toivoisin tarkkuutta näihin vastailuihin kun asiat ei mene kaikissa mallisukupolvissa välttämättä ihan just samalla lailla kuin siinä omassa.

Comment

Tosiaan.
            Hetken mietin onko se B6 mutta päädyin jostain syystä siihen, että on B5.
            Pahoittelut sekaannuksesta, ei missään nimessä kannata noita mun "tarjoamia" värmeitä alkaa tilaamaan.

Comment

Working...
            X