Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Flektistä ja turvavyön kiristimistä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Flektistä ja turvavyön kiristimistä

    Ongelmana on että flekti pyörii jatkuvasti täysillä. Syylärin termokytkimen vaihdoin, ei vaikutusta. Lueskelin vähän vanhoja juttuja ja tuossa pitäisi vissiin olla jälkijäähdytys toiminto, mut ei ole sekään toiminut minun omistuksessa. Voiko sen toimimattomuus aiheuttaa flektin jatkuvaa pyörimistä?

    Toisekseen syttyi air-bag valo palamaan viikko sitten, saatoin ajaa kuoppaan kun tuo valo syttyi. Antaa vikakoodin kuskin ja repsikan turvavyön kiristimistä. Liian korkea resistanssi tai jotain. Mistäs tätä lähtisi metsästämään?

    #2
    Sammuuko flekti, jos sisäpuhalluksen sammuttaa?

    Comment


      #3
      Eikös jälkijäähy pyöritä flektiä I-nopeudella. Jälkijäähyn anturin johdot kun yhdistää niin pitäis hurahtaa käyntiin auto sammutettuna.

      Comment


        #4
        Juu ykkösellä pyörittää jäi täysillä sana lukematta.

        Comment


          #5
          En ole kokeillut, käydään testaamassa...

          Comment


            #6
            http://www.audiclub.fi/forum/showthr...+py%F6rii+koko

            tuolla oli juttua tuosta jälkijäähdytyksestä

            Comment


              #7
              http://www.audiclub.fi/forum/showthr...s%E4hk%F6kuvat
              Tuolla kanssa tuosta flektin pyörinnästä.

              Oletko varma että se pyörii suurimalla nopeudella?

              Comment


                #8
                Kyllä pyörii.

                Comment


                  #9
                  Suurimman nopeuden rele pitäisi löytyä ratin alla olevasta taulusta paikasta 18.
                  Lämpöanturin pistokkeen irroittaminen ei vaikuta mitään?
                  Viimeksi muokannut Sleepy2; 6.12.2007, 22:51.

                  Comment


                    #10
                    Näyttäs pysähtyvän kun sisäpuhaltimen sammuttaa. Tarkoitatko syylärin lämpöanturia vai tuota jälkijäähdytyksen anturia?

                    Comment


                      #11
                      Onkos kellään mitään tietoa noista kiristimistä? Sijaitsee kaiketi rullissa, mutta kun antaa vikakoodin kuskin ja repsikan puolelta, niin kontakti ongelma toisessa päässä??

                      Comment


                        #12
                        Voisko tolla sun keula pusulla olla yhteyttä noihin kiristimiin ja bagiin?

                        Comment


                          #13
                          Syylärin anturia tarkoitin, mutta jos kerta lopettaa pyörimisen kun sisäpuhalluksesn sammuttaa, niin ei vika ole siinä.

                          Tuliko vika tämä jossain yhteydessä?

                          Jos ei niin kyseessä tuo "ominaisuus" mitä on selvitelty tuossa yhdessä ketjussa. Tuon kuuluisi kyllä pyöriä sillä 1. nopeudella, mutta jos joku olisi kytkenyt piuhat väärään järjestykseen puhaltimen esivastukseen.

                          Comment


                            #14
                            Kysäisen aiheeseen liittyen, että onko se vastus flektille näissä vasemmassa etukulmassa alhaalla ja se näkyy, kun puskuri on poistettu? Väriltään valkoinen ja jotain keraamista ainetta se mötikkä.

                            En nyt muista monta johtoa siihen menee ja minkä värisiä, mutta sijoitus viittaa hyvään jäähtyvyys tarpeeseen.

                            Comment


                              #15
                              Juu siitä löytyy ja kolmelle johdolle paikat.

                              http://www.sjmautotechnik.com/troubl...ic/respack.jpg

                              Comment


                                #16
                                Kiitos tiedoista. Ei ole nimittäin tämä kärry ole tullu tutuksi, kun vasta reilun vuoden ollu. :)

                                Comment


                                  #17
                                  Rupesi puhaltamaan jatkuvalla soitolla tässä syksyn aikana. Kesällä toimi moitteetta.

                                  Kävi mullakin mielessä tuo yhteys tohon pusuun. Mut toisaalta kun se tapahtu jo lokakuun lopulla ja tuo valo rupes palamaan vasta viime viikolla. Ni voi olla vähän hikistä että sais sen piikkiin menemään. Tosiaan antaa vaan koodin liian korkeasta resistanssista, ei ohjain purkista eikä itse kiristimistä. Voisin kuvitella että liitos ongelma olisi. Mut kun ei oo hajua mistä lähteä etsimään moista.

                                  Comment


                                    #18
                                    Oliko tuo "pusu" miten raju, muistatko?
                                    Voi olla ihan korjaus, että käy kaikki liittimet läpi ja katso uusiiko koodin.

                                    Comment


                                      #19
                                      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...2+lunastukseen

                                      Tuommonen se oli. Tuon lisäksi myöhemmin löyty seuraavat vauriot:
                                      -Oikea moottorin korva halki
                                      -Vasen vaihdelaatikon korva halki
                                      -Vasen moottorin kumityyny särki

                                      Peruutti siis keulaani aika vauhdilla.

                                      Comment


                                        #20
                                        Niin olikin. Ettei airbag-ohjainlaite ois saanut siipeensä?

                                        Comment


                                        • #21
                                          Juu siitä löytyy ja kolmelle johdolle paikat.

                                          http://www.sjmautotechnik.com/troubl...ic/respack.jpg


                                          Mitenkäs tuo kuuluu olla kytketty tuleeko virta ja flektin piuha e3:een??

                                          Comment


                                            #22
                                            E3 on suora virta flektille.

                                            Comment


                                              #23
                                              Pitää käydä huoltopäälliköltä tiedustelemassa että oisko mitään mahiksia saada menemään vakutuus yhtiön piikkiin tämäkin. Vähän kyllä epäilen...

                                              Comment

                                              Working...
                                              X