Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

hanskalokeron lukko hajos!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• hanskalokeron lukko hajos!

Eli otsikon mukainen tapahtuma pääsi käymään tuon mun A3 8L:n kanssa. koko tuon auton omistusajan tuo kahva onkin hieman temppuillut, ja nyt siitä sitten jäi vasen puoli käteen. ei auennut sen jälkeen. Tai siis se oli auki, kun se jäi käteen. tutkiskelin sitä aikani ja totesin että ei kai saa millään ulkopuolelta sitä auki, kun se nyt hajos. sitten löysäsin vastakappaleen sieltä sisältä ja lykkäsin luukun tyhmänä kiinni. No saa sen vielä kampeamalla auki..

Mutta pointti olisi se, että saako tuollasen lukon/kahvan vaihdettua tuohon luukkuun, vai pitäskö koko luukku vaihtaa? ja avk:lta varmaan sais..
    tietysti jos jollain on varaosa-auto pihassa tms. niin tähän suuntaan voi tarjota tuota hanskalokeron kahvaa/lukkosysteemiä, tai koko luukkua. Kiirusta ei ole, sillä menopeli jäi juuri talviseisontaan..
    Viimeksi muokannut JS1984; 10.12.2007, 17:48.

tähän ei kenelläkään ollut vastauksia? :/ että täytyykö hankkia koko luukku, vaiko vaan kahva ja se lukko-osa..

Comment

Varmistus marmorilla, mutta luulen, että kahvaa ei saa erikseen vaan koko hoito menee uusiksi.

Comment

Tuohon omaan a4 b6:een ainakin sai pelkän lukon... Hintaa en tidä, meni myyjäliikkeen piikkiin.

Comment

itellä kävi sama homma :D jäi kahva käteen ku se musta muoviosa halkes lukkomekanismista, ostin uuden käytettynä ja myyjän piti lähettää pelkkä lukkomekanismi mutta lähettikin koko hanskalokeron :) eli helpoimmalla pääsen kun vaihan koko hanskalokeron joten nyt jäi ylimääräseks se rikkinäinen hanskalokero eli vois löytyä etsimäs osa...

Comment

tähänkin löytyi ratkaisu jo tuossa muutamia viikkoja sitten.. ostin autopurkamosta koko lokeron. hintaa pyysi 40e, eli ei mielestäni hirveän paha. itse vaihtaminen oli helppoa, joskin se oli varmaan kymmenestä kohtaa kiinni.. :) ja tietysti piti kammeta itse luukku ensin auki. nyt jäi mullekin hanskalokero ylimääräseks, rikkinäisine kahvoineen tosin.

Comment

Working...
            X