Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b6 vakkari ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

a4 b6 vakkari ongelma

Asensin eilen vakkarin ja vaihdoin modulin ko. autoon. Käytin auton tänään laakkosella koodaattavana, mutta tuli esiin ongelma: rattiohjainlaite ei koodaannu. vakionopeudensäädin kyllä saatiin koodattua, mutta tuo ohjainlaite ei anna sen toimia, kun sitä ei saatu koodattua. Laakkoselta sanottiin, että tarvisi tutkia tarkemmin mutta pelottaa vähän tuo tutkimisen hinta. Olisiko kellään mitään ideoita mistä moinen voi johtua ja löytyykö tampereen seudulta semmosta henkilöä joka pystyisi asialle jotain tekemään?

Löytyiskö täältä yhtään apuja? Meillä oli sama ähellys eilen päällä, mutta selvittiin paikalta voittajina.

Comment

Voisi löytyä, mutta en omista vag comia. Samat varotusvalot sytty ainakin eilen palamaan, mitä tuala on mainittu. Olisko mahdollista, että laakkosella koodausta tehnyt kaveri ei vaan osannut koodata modulia käyttöön vai voikohan se ohjainlaite olla viallinen?

Comment

Hyvin luultavaa, että jokin mennyt vikaan tuossa koodaamisessa ja kalibroinnissa. Ei ole esim. koko toimenpidettä käyty läpi, ainoastaan koodattu. Minä tuon yhden sain aikanaan Samin kanssa toimimaan, joten eiköhän sen siinä tapauksessa saa toimimaan vaikka kuka jolla VAG-COM on. Toivotaan että Tampereelta ilmoittautuu joku vapaaehtoinen, ellei, niin ei Jalasjärvi ole kuin 150km päässä.

Mitä Laakkonen veloitti tähänastisesta roikan päässä olemisesta?

Comment

Mitä Laakkonen veloitti tähänastisesta roikan päässä olemisesta?
          Minä vähän pelkäsin, että mitähän ne keksii veloittaa, kun kävin Laakkosen pikahuoltotiskiltä kysymässä noita koodeja autoon. Tuntiveloitus Audin kohdalla vaatimattomat 72€/h!
          Onneksi selvisin itse vain kyselemällä ja pikaisella testerivilkaisulla. Nuori kaveri vaikutti kovin kiinnostuneelta tutkittavasta ajokista.

Comment

Jouni ainakin luultavasti osaa auttaa(jos joutaa, raksahommia), pistä privaa ja kysy.

Comment

Syynimaan Sami muistaakseni puhui aikanaan 45eurosta pelkästä vakkariviiksen enabloinnista Käyttiksellä. 45€/9 painallusta = 5€/napin painallus...

Comment

Kiitoksia neuvoista. Jouni ottikin jo yhteyttä yv:nä ja pisti puhelinnumeronsa. Laakkonen velotti hommasta 55e. Aika sualanen hinta mun mielestä periaatteessa tekemättömästä työstä. Soittelen sitte jounille huamenna, ku ei viitti tähän aikaan enään soitella.

Comment

Working...
                X