Samakaltainen ongelma minullakin, kuin PKH:lla viestissä #30.
Autona A4 B5 korinen, AWT 1.8T koneella vm. 2001.
Kytkennät tehty Eberin ohjeiden mukaan, mutta kabiinin tulee vain kylmää.
Ilmastointilaitteella näkyy 22 astetta, AUTO ja kolme pykälää puhallusta.
Lämmintä saa sisälle Eberin ollessa päällä naputtelemalla lämpötilaksi HI tai kääntämällä virrat päälle.
Sähkökytkennät on tehty releellä heti sulakkeen S225 jälkeen ja nastaan D1 on vedetty karva.
Toimisiko kabiinin lämmitys seuraavalla toimenpiteellä? Käännetään D1 karva ohjaamaan vaihtorelettä ja ohjataan sulakkeen S5 lähteviä virtoja (samanlainen periaate kuin puhaltimen ohjauksessa) Onnistuuko tuolla kytkennällä saamaan manuaalitilan jäämään toimintaan, jolloin puhallussuunta ja -voima sekä lämpö olisi hallittavissa?
Autona A4 B5 korinen, AWT 1.8T koneella vm. 2001.
Kytkennät tehty Eberin ohjeiden mukaan, mutta kabiinin tulee vain kylmää.
Ilmastointilaitteella näkyy 22 astetta, AUTO ja kolme pykälää puhallusta.
Lämmintä saa sisälle Eberin ollessa päällä naputtelemalla lämpötilaksi HI tai kääntämällä virrat päälle.
Sähkökytkennät on tehty releellä heti sulakkeen S225 jälkeen ja nastaan D1 on vedetty karva.
Toimisiko kabiinin lämmitys seuraavalla toimenpiteellä? Käännetään D1 karva ohjaamaan vaihtorelettä ja ohjataan sulakkeen S5 lähteviä virtoja (samanlainen periaate kuin puhaltimen ohjauksessa) Onnistuuko tuolla kytkennällä saamaan manuaalitilan jäämään toimintaan, jolloin puhallussuunta ja -voima sekä lämpö olisi hallittavissa?
Comment