Ilmastointifirman mielestä ei ole mitään perustetta sille, että ilmastointi kytkeytyy toimimasta, kun lämpötila ulkona on n.+4 astetta. Laite toimisi muutenkin todennäköisesti täysin moiteitta, vaikka ulkona olisi jopa pakkasasteita.
Onko kommentteja?
Suunnitelmana on ohittaa tuo lämpötila-anturi esim. kytkimellä, jollei sitten pysyvästi.
Ideana on, että ilmastoinnin voisi tarvittaessa kytkeä päälle huurteen poistoa helpottamaan. Kopressorin stefatkin pysyisivät paremmassa kunnossa, kun ilmastointia voisi talvella "pyörittää" aika ajoin.
Siis.... Kysymys. Missä on tuo ilmastointikompressorin lämpötilatunnistin? Autossa on ajotietokone. Voisiko ulkolämmön mittaukseen olla sama tunnistin?
Voisiko joku antaa neuvoja, kuinka projektin voisi toteuttaa.
Autohan on tuo Wanha C4-koppainen 2,8.
Kiitos kiinnostuneille.
Onko kommentteja?
Suunnitelmana on ohittaa tuo lämpötila-anturi esim. kytkimellä, jollei sitten pysyvästi.
Ideana on, että ilmastoinnin voisi tarvittaessa kytkeä päälle huurteen poistoa helpottamaan. Kopressorin stefatkin pysyisivät paremmassa kunnossa, kun ilmastointia voisi talvella "pyörittää" aika ajoin.
Siis.... Kysymys. Missä on tuo ilmastointikompressorin lämpötilatunnistin? Autossa on ajotietokone. Voisiko ulkolämmön mittaukseen olla sama tunnistin?
Voisiko joku antaa neuvoja, kuinka projektin voisi toteuttaa.
Autohan on tuo Wanha C4-koppainen 2,8.
Kiitos kiinnostuneille.
Comment