Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b5: lämppäri ei halua puhaltaa tuulilasille ilmaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a4 b5: lämppäri ei halua puhaltaa tuulilasille ilmaa

miten pääsee käsiksi b5:sessa, lämppärin servomoottoreihin, tai vivustoon?
    automaaginen ilmastointilämppäri ei halua enää toimia huurteenpoisto asennossa..puhaltaa vaan keskisuuttimista..vissiin vivusto jumissa tai moottori sökönä.
    onko kallis ja isokin remppa tiedossa?
    onko viisainta jättää ammattilaiselle?

tottakai ongelmia piti ilmaantua taas kun kelitkin viilenee..:/

Siellä ne on lähinnä keskikonsolin alla piilossa. Melkoisen ikävässä paikassa. Yksi on puhaltimen moottorin takana vielä enemmän piilossa.

Eli keskikonsoli pois niin näet ne osat. Ne maksaa jotain 200? kipale, jos ei saa korjattua. Sieltä taitaa yleensä mennä ne potikan hiilipinnat niin ettei anna kunnon arvoja.

Kyllä ne voi itse korjata, mutta vaatii pitkää pinnaa. Muuten tulee kyllä kalliiksi.

Comment

Totta kuten okkim sanoin niin juurikin kyseinen moottori on niin pahassa paikkaa että ilman keskikonsolin purkamista ei pääse käsiksi niihin.

Itsellä alkoi jumittaa sama moottori ja ostin uuden moottorin kun oli niin tympeessä paikassa että ajattelin ettei jaksa uudelleen purkaa, toisen moottorin huolsin sitten foorumilta löytyviä ohjeita soveltaen...
      Mutta kannattaa varata aikaa pajottaa autoa pari iltaa putkeen sen verran meni äkkinäiseltä.

Ei liity aiheeseen mutta omassa oli kojelaudan nahka irronnut etuosastaan niin ilma ei kulkenut lasia vasten vapaasti vaan hyyrrytti lasia tarpeettoman paljon.
      Samalla kun huolsin noi moottorit niin käytin kojelautaa irti ja liimasin ne verhoilun reunat uudestaan

Comment

Moi työtoveri.tommonen vikakoodi oli ainakin muistaakseni sulla.Joten käytä vagcomia. Toinenkin oli en vaan muista,tais herjata 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68):
        1 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
        1.1 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70): Faulty
        1.1.1 Possible Causes
        1.1.2 Possible Solutions

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
        01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70): Faulty
        Possible Causes
        Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Central Flap (V70) falty
        Positioning Motor for Central Flap (V70) blocked
        Positioning Motor for Central Flap (V70) faulty
        Possible Solutions
        Check Positioning Motor for Central Flap (V70)
        See Measuring Value Blocks (MVB)
        Perform Output Test
        Perform Basic Setting
        Check/Repair Wiring and Connectors
        Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/index.php/01272"

Comment

moro!
          joo, vag com ei halunnu mennä sinne hvac valikkoon ollenkaan..sanoo vaan et too many errors tms.
          katoin sit vikakoodit ilmastoinnin näytöltä: 11.5 central flap,static block ja 15.7 air flow flap sporadic block

Comment

Jaa kyl mä ainakin kerran sulla nollasin viime kesänä.Katotaan mun koneilla,mitä sanoo.Hiilet loppu mun veikkaus,voin huoltaa moottorit.
            Viimeksi muokannut 201269; 24.10.2007, 21:36.

Comment

joo, vag com ei halunnu mennä sinne hvac valikkoon ollenkaan..sanoo vaan et too many errors tms.
              JOs sulla on USB-väylänen kaapeli, niin käy device managerista muuttamassa portin latenssiaikaa puolet pienemmäks. Mulla autto samaan ongelmaan.

Comment

jep..pääsin nyt hvac valikkoon..muutin latenssi aikaa puolet pienemmäksi ni auttoi:)

vika koodi: 01272 positioining motor central flap (v70)

Comment

Working...
                X