Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B4, laturin hihnan kiristin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• B4, laturin hihnan kiristin

moniurahihnan kiristimestä sen verran että minkä verran kyseisen kiristemen pitäisi laittaa hanttiin hihnaa päälle laitettessa. Eli kuinka kovaa uskaltaa vääntää ja mistä? Vai onko tuossa jokin löysäämis mekanismi jossain? Nimittäin laturi lähti kohtuu helpolla pois ja nyt hihnaa laittaessa tuli tenkkapoo.
    b4 AAZ ilmastoinnilla kyseessä.

[edit]
    no ei sitten toiminut kuva

028903315R numerolla oleva kiristin

rupeaa olemaan vitsit vähän vähissä. Tosin voihan olla että olen sen verran riisitautinen, että ei vaan voima riitä.

eli kyseessä on seuraavanlainen konstruktio:

Comment

Ite sain laitettua niin että käytin tuon rullan irti tuosta tangosta ja sillä rullalla nosti remmin kohilleen ja pultti rullaan äkkiä paikolleen, oli aika tiukka mutta meni.Ei se antanut muuten periksi niin palio että ois menny paikolleen.

Comment

Hmm. En ole livenä edes katsonut moista, mutta tuossa kuvassa näyttäisi osa n:o 7 liittyvän jotenkin asiaan... Eikös tuon rullan kannattimen (osa 5) toinen pää kytkeydy siihen? Olisiko se säätö sitten siellä takana?

Comment

Kyllä se periksi antaa, pitkillä vesijohtopihdeillä kunnon vääntö niin varmasti menee. Ainakin mä oon tuollaisen pari kertaa laittanu.

Comment

Working...
          X