elikkäs mikä avuksi, lämpöä ei tule vaikka automaatti ilmastoinnista mitä nappia painelis... moottorin lämmöt nousee muttei puhalla ku kylmää... merkkihuolto voi olla kallis ratkasu?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s6tosesta tuli kylmä ajella
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
-
-
-
joo taitaa olla aika vaikee remppa kun ei noista oo juurikaan kokemusta, löytyykö turun seudulta ketään ketä OSAISI homman ja olis kiinnostusta kyniä?
Comment
-
läppämoottorit? onkos siellä useampiakin niitä? eikö yksi moottori ohjaa sitä lämpimän ilman puhallusta?
Vai onko siellä useampikin mitkä kannattaa vaihtaa samalla kun "puolen autoo on purettuna"?
Comment
-
Tuota lämmön tasoa ohjailee yksi läppä (johon vikakoodi 08.5 viittaa), ja sen huolto on setistä kaikkein helpointa. Löytyy C4- korissa tuollaisesta paikasta:
http://personal.inet.fi/koti/kkoski/temp/P7143041.JPG
Pari muuta säätömoottoria on sijoitettu kojelaudan sisään.
Comment
-
nuu kiitos paljon kaikille apua tarjonneille klubilaisille, auto lämpee taas. Juuri siitä kojelaudan alla olevasta läppäsäätimen moottoristahan se oli kiinni, oli motti palanu tai hiilet loppu tms, ei auttanu putsaaminenkaan niin hain vw autolta turusta uuden.
No katsoin sen jälkeen vielä vikakoodit, nyt sieltä tulee samat kun ennen paitsi 08,5 muuttunut 08,3:ksi eli:
08,3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open
11,6 Central Flap Motor Potentiometer, malfunction
11,7 Central Flap, sporadic block
15,7 Air Flow Flap, sporadic block
Eli mikä vielä mättää, voiskos joku suomentaa noi kun itseltä tuo lontoo ei todellakaan suju... ja jos vielä viitseis kertoa et miten niistä pääsis eroon...
Comment
-
Jotain häikkää siis edelleen vaikka koko servopaketti vaihdettu... Vaatiiko se kuitenkin sen sopeuttamisen, vai voisiko pakettiin tulevissa johdoissa olla jotain häikkää.
Muita ei nyt tule mieleen.
11-alkuiset on sisällä keskikonsolissa, veemäisessä paikassa.
Nekin on siis huoltoa/vaihtoa vailla.
Ja huoltoa vailla se on tuo 15.7 myös mutta mulla ei ole hajuakaan missä se sijaitsee...
Comment
-
Lue se C4 ilmaläppämoottorien huolto-ohje-ketju kunnolla läpi.
itse itseäni lainaten:
Jos sen jälkeen näyttää vielä samoja vikoja, niin läppämoottorien lisäksi/takia ohjainyksikkö on rikki. Jos joutuu ohjainyksikköä remppaamaan, niin mulla on siitä kokemusta.
Kai nollasit vikakoodit? Jos antaa vielä vaihdetusta läppämoottorista vikakoodia, niin ohjainyksikössä on regulaattori rikki.Viimeksi muokannut amalin; 20.9.2007, 20:58.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja A6tonenJotain häikkää siis edelleen vaikka koko servopaketti vaihdettu... Vaatiiko se kuitenkin sen sopeuttamisen, vai voisiko pakettiin tulevissa johdoissa olla jotain häikkää.Muita ei nyt tule mieleen.
Comment
-
-
pitänee laittaa kaapeli hankintaan. onkos se joku usb sovitteinen vai? tarvitseeko ohjelman kans ja mistä niitä saa?
Vikakoodit nollaantu kaikki kun otti akun irti.
Comment
-
Etsi hakusanalla VAG-COM. Lyhyesti: kaapeleita on USB- ja COM-porttiin. Kokeiluversion ohjelmasta saat ilmaiseksi: http://www.ross-tech.com/
Ilmaisella ohjelmalla pääsee jo hyvin alkuun.
Comment
-
Comment