Tervehdys,
Mitenkäs olette toteuttaneet noissa Infra --> radiotoiminen muutoksissa tuon ajoneston kytkennän?
Ilmeisesti tuossa alkuperäisessä avaimessa on joku siru joka tuota hoitaa, mutta onko se ns. passiivinen vai tarvitseeko se virtaa toimiakseen? Vuosimallihan oli 1996. Purin säätimen, mutta siinä on vain iso piirilevy ja erillistä ajoneston sirua en nähnyt missään. Aikaisempia postauksia lukiessani, joku oli onnistunut siirtämään tuon sirun uuteen avaimeen, mutta ilmeisesti uudemmassa tuo siru on erillinen?
Kysyn siksi, että on mielessä vaihtaa nuo vanhat avaimet pois ja niissä on tila kuulemma sirulle, mutta miten tuo käytännässä toimii? Siis kokemuksia haetaan...vai pitääkö teipata tuo vanha avain jonnekin virtalukon lähelle =) Missä muuten tuon ajoneston anturi oikein on, integroituna virtalukkoon?
Mitenkäs olette toteuttaneet noissa Infra --> radiotoiminen muutoksissa tuon ajoneston kytkennän?
Ilmeisesti tuossa alkuperäisessä avaimessa on joku siru joka tuota hoitaa, mutta onko se ns. passiivinen vai tarvitseeko se virtaa toimiakseen? Vuosimallihan oli 1996. Purin säätimen, mutta siinä on vain iso piirilevy ja erillistä ajoneston sirua en nähnyt missään. Aikaisempia postauksia lukiessani, joku oli onnistunut siirtämään tuon sirun uuteen avaimeen, mutta ilmeisesti uudemmassa tuo siru on erillinen?
Kysyn siksi, että on mielessä vaihtaa nuo vanhat avaimet pois ja niissä on tila kuulemma sirulle, mutta miten tuo käytännässä toimii? Siis kokemuksia haetaan...vai pitääkö teipata tuo vanha avain jonnekin virtalukon lähelle =) Missä muuten tuon ajoneston anturi oikein on, integroituna virtalukkoon?
Comment