Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4:sen airbagin valo paloi hetkellisesti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4:sen airbagin valo paloi hetkellisesti

Joo eli siis tässä hiljan ajellessa tuo ihanakamala airbagin valo syttyi, paloi varmaan arviolta 5sek jonka jälkeen sammui, eikä sen koommin ole enää itestään ilmoitellu. Automyyjä sanoi et johtuis varmaan kosteista keleistäkin, et jotkut uudehkot ja uudet autot sitä tekee (sillon kyllä oli syksyset kelit, ei siinä mitään..). Olisko aihetta uskoa äijää vai ruveta soittelemaan huoltoliikkeisiin et missä vika? Onko kukaan saanu samaa selitystä?

Aivan varmasti on. Kannattaa tarkastuttaa etuistuinten alla olevat johdotukset.Jos vanhaa designia ei olla liiemmälti muuteltu, kyseiset johdot ovat hiukkasen herkkiä rikkoontumaan...varsinkin jos penkkiä "hilataan" edestakaisin esim. erimittaisten kuljettajien takia. Haulla lisää aiheesta.

Comment

airbag valo

Joo, kyllä uudehkot audit ( rippikouluikäinen tuo on jo) saattaa kostealla ilmalla sytyttää airbag valon. vikakoodin voi lukea ja nollata vag-com ohjelmalla jos on tuommonen satunnainen/hetkellinen vika kyseessä.

oisko 3 kertaa tehnyt itsellä tuon ja viides syksy menossa.

Ja pitää sitten olla kunnolla kosteaa ja muutaman päivän ajamatta tuo reki, ei mikään vesisateen jälkeinen efekti sentään.

Comment

Mulla sytty edellisessä audissa (A4 Avant -02 1.8t quattro) aika useasti tuo airbagin valo pesun jälkeen, kun olin painepesurilla pessyt auton kunnolla. Sammui aina kun auto kuivui, enkä tullut koskaan käyttäneeksi autoa piuhan perässä.

Comment

Hih, pakko kysyä et mikä tuo paljon puhuttu vag-com juttu oikeen on? En ite ole mikään autotietäjä, lähinnä kyselijä :). Tuo mun auto on vielä sellainen saksantuonti, et käyttöohjekirjakin on täysin saksankielinen :-/. Siitä ei siis paljoa lohtua ole.

Comment

Kato haulla VAG-COM varmasti löytyy tietoa.

Lyhyesti: tietokoneohjelma, jolla pääsee auton sielunelämään käsiksi. Sillä näkis varmasti, että mikä tuon lampun syttymisen on aiheuttanut.

Comment

Working...
            X