Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vähäisen tuulilasinpesunesteen varoitus, A4 B5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vähäisen tuulilasinpesunesteen varoitus, A4 B5

Terve,

siis ei voi olla totta. Luulin jo, että käytettynä ostetussa, minulle uudessa ja niin hienossa nelkussa on jokin vika, kun se ei varoittanut ollenkaan vähäisestä tuulilasinpesunesteestä.

No, sitten selailin hetken ohjekirjaa ja siellä mainittiin kyseisen varoituksen olevan LISÄVARUSTE (eli sisältyy vain FIS-järjestelmään). Olen pettynyt. Jopa -91 Primerassani oli sellainen vakiona ;-)

Piirstäkää minua ja kertokaa, että sensori kuitenkin löytyy ja että tuon voi jotenkin enabloida Vag-Comilla?

:(

Joo, jonkinlainen ylläri oli itsellekin, kun edellisestä eurojapsista semmonen löytyi...

Mites uudempi B6?

Comment

ei oo mulla ainakaan

Comment

Ei oo valoja, on muuten helv. iso säiliö, menee pänikkä ainetta kerralla sinne.

Comment

Itsellä on FIS ja ei voi kyllä olla huomaamatta jos lasinpesunestepinta alenee tarpeeksi. Näyttöön pamahtaa kohtuullisen kokoinen animaatio suihkuavasta säiliöstä voimakkaan äänimerkin säestämänä. Ja nähtävästi valoa ei saa muulla keinolla kuitattua kuin täyttämällä säiliö, tuntuu limputtavan valoa vaikka maailman tappiin asti ellei lisää nestettä.
          Semmoinen seikka tuli itselle mieleen jo kun hommasin auton, että miten voi olla olematta mittaristossa mielestäni tärkeintä varoitusvaloa -öljynpainevaroitusvaloa. Satuin sitten vahingossa painamaan FIS:in demonappia, niin siellähän se öljynpainevalokin onneksi oli.

Comment

Kieltämättä toi varoituspiippi on RIITTÄVÄ. Ekalla kerralla meinasi tulla tavarat housuihin, kun luulin että vähintään moottori hajos kun tuli semmoinen varoitus

Comment

Polttimon palaessa tuli myös helvetillinen varoitus ja tuota ensimmäistä kertaa ihmetellessä ikoni näytti ihan moottorilta :) Siinä sitten selattiin manuaalia kaupan pihassa.

Comment

Mikä on FIS? Tuo varoituspiippi on varmaan samanlainen, mitä omani antaa esim. bensan ollessa lopuillaan, eli kyllä sen kuulee huonommallakin kuulolla...

Comment

Fahrer Information System = kuljettajan tietojärjestelmä

Comment

Kieltämättä tuota ilmoitusta vanhemmissa malleissakin voi säikähtää. Onneksi on keltainen eikä punainen. Toinen mitä säikähtää on se punainen jarruhäly. Mulla tulee se aina kun auto sopivan verran heilahtaa. Ilmeisesti hydrauliöljyn säiliöltä menevä putki vuotaa, koska on aika märkä. Sekin pitäisi jossain vaiheessa korjata, muttakun ei ole vielä mitään hätää.

Comment

Tuo valo on ainakin tois sijainen juttu itselläni, koska säännöllisesti lisään sitä enkä odota mitään valon syttymistä.

Comment

Vanhassa -87 TQ viistonnisessa on anturit säiliöissä. Jenkeille pitääkin olla kaikki hilavitkuttimet.

Comment

Working...
                        X