Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT:nlasinnostin...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• TT:nlasinnostin...

Moro...sellanen juttu tuli eteen et TT:n sivuikkunanhan pitäis laskee sen sentin alas kun oven aukasee...ja sit mennä kiinni kun oven laittaa kiinni...nyt vaan ei ikkuna aukee sitä senttiä minkä pitäis...kellään ollu vastaavaa vikaa...neuvoja...

Mulla oli joskus vastaavaa ongelmaa. Olisikohan oven mikrokytkin ollut rikki. En ole kyllä ihan varma, mutta näin muistelisin. Hintojakaan en osaa sanoa, kun meni takuuseen. Joskus tekee vieläkin tuota, mutta korjaantuu itsestään nopeasti. Olisiko joku kosketushäiriö?

Comment

ignition on
      windows all the way down
      windows allthe way up, let go of switches
      push them up again and hold for 3-5 seconds
      ignition off

Noin tehää ikkunoiden "resetointi". Pitäs auttaa tohon.
      suomeks
      Virrat pääle
      ikkunat alas, sit ylös
      näpit irti kytkimist, sit taas ikkunoit napeista ylös 4-5 sek ja sit irti ja virrat pois. Sen jälkee pitäs toimii kait :)

Comment

Mulla tekee aina välillä sellaista, et oven avattua ikkuna laskee joku 5cm eikä sen jälkeen liiku ylös eikä alas ennenku vääntää avaimesta virrat pois ja takas. Täytyy kokeilla vaikuttaako toi edellinen kikka tohon.

Comment

kiitosneuvoista...ehkä korjaantuu...

Comment

Mulla on kuskin ovessa sama vika, ei laske ja nouse sitä senttiä minkä pitäisi. Vika on jossain mikrokytkimessä, koska jos oven avaa niin, että tempaisee samalla kahvasta vähän ylöspäin, niin silloin tuo lasi toimii niinkuin pitääkin.

Comment

elitein ton ikkunan resetoinnin ja taas pelittää...eli kokeilemaan vaan...

Comment

Working...
              X