Sillai oli viksusti suunniteltu tuon 80sen (typ-89) jäähdytysjärjestelmän heikoin lenkki, että varoventtiilinä toimi lämmityslaitteen kenno, eikä suinkaan se helpommin vaihdettava paisuntasäiliön korkki. Kaikki johtui kylläkin ihan normaalista ketjureaktiosta: syylärin puhaltimen laakeri jumissa ja moottori palanut, 30 astetta ulkolämpömittarissa ja 10 min seisovassa autojonossa.
Kenno onkin jo hankittuna, mutta nyt kaivattaisiin hyviä tipsejä, että mitä virheitä kannattaa välttää ja missä kohtaa meinaa usko loppua vaihtotyön edetessä. Pariin Golfiin olen aikoinaan kennot vaihtanut ja äkkiarvaamalta näyttäisi olevan Audin tehtailla sama periaate auton rakentamisessa, että yksi kaveri pitää kennoa 60cm korkeudella lattiasta ja muut alkavat kasaamaan autoa sen kennon ympärille...
siis kaikki pois etupenkkien ja tuulilasin välistä, vai kuinka???
Kenno onkin jo hankittuna, mutta nyt kaivattaisiin hyviä tipsejä, että mitä virheitä kannattaa välttää ja missä kohtaa meinaa usko loppua vaihtotyön edetessä. Pariin Golfiin olen aikoinaan kennot vaihtanut ja äkkiarvaamalta näyttäisi olevan Audin tehtailla sama periaate auton rakentamisessa, että yksi kaveri pitää kennoa 60cm korkeudella lattiasta ja muut alkavat kasaamaan autoa sen kennon ympärille...
siis kaikki pois etupenkkien ja tuulilasin välistä, vai kuinka???
Comment