Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ongelma vakionopeuden säätimen asennuksessa, a4 b5 afn

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ongelma vakionopeuden säätimen asennuksessa, a4 b5 afn

Eli homma seuraavanlainen. Ostin orkkisviiksen ja tarvike johtosarjan saksasta. Asennus sujui muuten ok, paitsi johtosarjan viidennelle johdolle ei löydy paikkaa. Muut 4 sai laitettua kohtuullisella ähräämisellä kuskin jalkatilaan/konehuoneen mustan laatikon alle liittimiin. Näissä neljässä piuhassa oli pinnit tinattu valmiiksi liittimiä varten joten niiden liitoksista tuli hyvät. Toi viides arveluttaa myös siksi että mukana tuli rosvoliitin jota ilmeisesti tarkoitetaan käytettävän tän piuhan asennuksessa. Enkä erityisemmin suosi rosvoliittimiä.

Paketissa tuli ohje mukana mutta meikäläisen saksantaito on senverran heikkoa etten tajua mitä sakemanni on aatellu kääntäessään ohjetta englanniksi :D Jotain kyllä jarruista tän piuhan yhteydessä mainittiin, joten lienee se jota myöten signaali poistaa vakkarin päältä jarrua painettaessa. Mutta se fiksu paikka pitäis johdolle löytää. Auto on kasattu 11/97 jos sillä on merkitystä.

Selailin noita threadeja jotka haulla esiin pomppas, mutta ratkaisu niistä jäi löytymättä tähän pulmaan.

Ja jos vielä sattuis niin hyvä tuuri, että jollain ois pelit ja vehkeet tässä Oulun seudulla millä sais aktivoitua tuon käyttöönkin, niin ois mahtavaa. Vai edellyttääkö tällänen toimenpide aina reissua merkkiliikkeeseen?

Kyllä se viides on kytkettävä johonkin josta saat +12V sulakkeen kautta, jos kerran muille olet oikean paikan löytänyt.
    Esim. tässä ketjussa ohjeita.

Comment

Tuolta Akin linkittämästä ketjustahan se löytyikin, kiitoksia vaan.

Ajattelin laittaa röökisytkärin sulakkeelle. Tuolla ei liene merkitystä katkeaako virta sammutettaessa, vai onko? Jos on hyviä ehdotuksia mille muulle sulakkeelle kytkeä niin antaa kuulua vaan. Mistä Jounin kytkennässä virta otettiin?

Comment

Ei ole mun mielestä merkitystä miltä sulakkeelta otetaan.
        Itse olen kaksi kertaa asentanut cruisen TDI:n ja molemmilla kerroilla ryövännyt sattumanvaraisesta sulakkeesta, mitään ongelmia ei ole ilmennyt cruisen tai saman sulakkeen takana olevan muun laitteen kanssa.
        Olen kuitenkin ryövännyt sähköt 5A sulakkeelta (noita ei taida edes montaa olla taulussa), enkä 30A sulakkeelta.

Comment

Toi olikin hyvä huomio! Pitänee katella joku 5A paikka ennemmin.

Comment

Working...
          X