Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4:sen puhallin pimahti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a4:sen puhallin pimahti

morjes.. taas jälleen a4:nen oikuttelee... eli kun töistä lähin ja hetken kurvailin kotia kohti puhallin pimeni.. ilmastoinnin näytössä oleva astikko liikkuu normaalaisti kun säätelee puhaltimen nopeutta mut kun ei pyöri se värkki... sulake ehjä ja omat epäillykseni ovat hiilet... onko miten ristus homma raadella moottori irti..? jos jolla ulkomuistissa miten irrotetaan niin avut ois tarpeen...

ps.. mulla on ollu 3 a4:sta ja 5muuta vag konsernin autoa ja kaikissa yhtä paljon vikoja.. mikähän mielenvikasuus on kannattaa kyseisiä autoja...?=)

ai niin auto a4 vm01 b5

no niin nyt sen verran voimistellu tämän laitokseen eteen et pääsin kiinni puhaltimen pistokkeeseen.. mittasin et sinne menee 8.6v onkohan oikein..? jos luettaaa vikakoodit niin näkyykö tämän kaltasessa tapauksessa siellä mitään..

ps oon muuten aivan väärässä osastossa.

Siirretty.

Comment

Todennäköisesti näkyy vikakoodi. Sitä moottoria ohjataan tod.näkösesti PWM-signaalilla (pulssitetaan), joten yleismittarilla saatat saada erikoisia lukemia, ellet todella osaa sitä mitata oikein oikeanlaisella mittarilla

Comment

no niin nyt kun antaa puhaltimen pistokkeeseen jäykkää virtaa niin johan toimii.. eli puhaltimelle tulevaan johtoon 5napanen tulee yhteen 8.7v ja muihin ei mitään ja just niihin mihin pitäs tulla jatkuva virta niin eipä tuu.. eli onko jossain nopeuden säätö vastuksia tai muuta mistä vois lähteä vikaa etsimään..?

Comment

Katoitko sulakkeet, tuskin on itse puhaltimelle omaansa, mutta varmista nyt kuitenkin.

Lue ne vikakoodit.

Comment

no niin nyt toimii.. eli vika oli webaston sulakkeissa joista yks oli kärähtäny... ei että tuntee itsensä elektroniikka puolen ammattilaiseks jopa gurugsi eli oon pro

Comment

Working...
            X