Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin navi plus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audin navi plus

Voiskos joku ystävällinen tietäjä auttaa...
    Olis tarkotus vaihtaa tollanen navi plus autoon, joka on a4 2/99 facelift.

-osanumero varsinaiselle navi plussalle (ja muut sopivat numerot).
    -keskikonsolin numero johon tuo käy (teline/runko). Nyt vaan tuo yhden din-paikan versio, jonka alla ilmastoinnin ohjaushässäkkö ja sen alla tuhkis ja sen alla tyhjää tilaa.
    -Muiden tarvittavien kamojen numerot (tv-viritin,antenni, ym, ym).
    Etkastahan nuo näkee, jos osaa kattoo =)
    Eli mahdollisimman täydellinen tietopaketti....

Suuri kiitos jo etukäteen!!!

Jostain on tarttunut tällaisia numeroita... todenperäisyydestä ei aavistusta.
    Operaatio on mitä ilm. mutkikas ja vaatii juuri oikeat komponentit olemassa olevien kanssa toimivuuden varmistamiseksi.

# required Part Number Revision Description Comment
    8D0 035 192 Revision E or later Nav Plus head unit others D-Navi
    3B0 919 754 26 pin connector Connector only, no pins
    000 979 010 pins*5 for 26 pin connector
    set T10057 Radio Removal Tools Audi/VW comes as set of four

# required Part Number Revision Description Comment
    8D0 035 192 Revision D or earlier Nav Plus head unit others C-Navi
    3B0 919 754 26 pin connector Connector only, no pins
    000 979 010 pins*5 for 26 pin connector
    T10057 Radio Removal Tools comes as set of four

Comment

Kohtuullinen tietopaketti Audin navin virittelystä täällä:

http://www.tvwiz.net/navigation/

Comment

Navigaattori

Onko kenelläkään tarkempaa tietoa kuinka A6: originaali navigaattorin tulisi toimia CD-rompun sisälle laittamisen jälkeen.

Lukeeko se vain jotakin tiettyä formaattia?

Comment

Mulla olis kans kysymys tosta navista ja sen karttalevyistä.Mun A8 on tuontipeli ja siitä johtuen siellä nyt on pelkkä saksan karttatiedostolevy sisällä.Itse laite kuitenkin puhuu saksaa sekä englantia,joten se ei ole ongelma,mutta mistä saisin noita karttalevyjä??Stockmann-auto olisi tietysti vahva vinkki,mutta onko muualla??

Comment

Olen itse selvittänyt samaista asiaa mutta tulos taitaa olla se että ennen vuotta 2000 mallisissa ei toimi kotimaisetkaan CD-romput. Mämä navigaattorit on Blaupunk valmistanut. Käy www.blaupunkt.fi ja saat lisää tietoa.

Itse tutkin ja kokeilen tutun romppua ennen kuin ostan mahdollisesti oman

CD- romppuja saa aika helposti esim. Karttakeskus , Genimap mutta kartta on vain Hki, Turku, Pori linjalta. Palautusoikeutta näille rompuille ei ole ja maksavat n. 143 ?

Comment

RS4:sessa toimii ainakin vallan mainiosti Genimapin Skandinavia 2004 DX, Tele Atlas Travel Pilot DX romppu Navi plussassa, tosin Tampereella se käski ajamaan yksisuuntaista väärään suuntaan ja kääntymään kiellettyä ajosuuntaa päin. Kelpaakohan poliisille selitykseksi se että navigointi käski? Käsittääkseni vanhempiin Navigointilaitteisiin ei toimivia suomen karttoja vielä löydy ja kuten aikaisemmin mainittiin ovat nuo toimivatkin kartat varsin suppeita, omani kattaa "kolmion" Helsinki-Turku-Tampere ja toiselta levyltä löytyy Ruotsi yms...

Comment

Onkohan kukaan päivittänyt Audin Navi Plussaa? Siis ajatuksena päivittää ennen vm 2000 olevaa Travelpilot yhteensopivaa Travelpilot DX yhteensopivaksi. Ongelmanahan on se että DX karttaa löytyy Suomesta mutta Travelpilot versiota ilman noita maagisia DX kirjaimia ei vielä löydy - enkä usko että ihan heti tulee.

Eli pystyyköhän tuon miten päivittämään, perhealbumin mukaan on uusi versio sekä kojetaulussa olevasta yksiköstä sekä takakontissa oleva navigointiyksikkö. Olettaisin että ainakin navigointiyksikön joutuu vaihtaamaan ellei nyt olisi jonkinasteinen ihme olemassa ja cd:llä pystyisi päivittämään.

Comment

Jos jollakin on Navikartan tarvis niin mulla on Tele Atlas Travel Pilot DX kartat Suomi (etelä-suomi) + Scandinavia myytävänä edullisesti. Pitäis käydä Navi Plussaan. Alkuperäisessä pakkauksessa 2 kpl CD:tä.

Comment

Herätys, kyseessä Allroad -02 ja navplussa alkanu oireilemaan. Pitäisi saada irti mutta ei ole niitä työkalupinnejä tähän tarkoitukseen.

Olisiko kenelläkään ylimääräisiä lojumassa tallin perällä? Koodihan tuotteelle T10057 mutta tietääkö kukaan paljonko hintaa marmoritiskillä?

Comment

Sopivan kokoisilla nippusiteillä olen joskus irroittanut.
                      Jounilta löytyy, lieneekö reissussa vielä?
                      Ebay ainakin marmoria halvempi...

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=37301

Comment

Jounilta löytyy, lieneekö reissussa vielä?
                          Jouni reissussa vielä tämän viikon. Vien tuon allroadin lukuun hänen tykö. Vois irrottaa samalla :)

Comment

Itse sain concert soittimen kätevästi irti kuviosahan terällä! Ilmeisesti näissä kuitenkin saman kokoiset kolot.

Comment

Working...
                            X