Mulla on kyllä ihan opuskirja sen asentamiseen ja monta kertaa olen moisen asentanutkin mutta nyt en ihan ole kärryillä mikä on quadlock...?
Olen siinä käsityksessä, että auton omiin kajareihin sitä ei johdeta muutenkin kuin näppäämällä autosarjan kaiuttimelle menevä johto poikki ja johdot auton kaiuttimiin, tai paremminkin kaiuttimeen.
Ellei soittimessa ole liitäntään tuota varten.
Asennusohjeissa ei ainakaan ole asiasta hölkäsen pöläystä.
Sitten pitää vaan muten tosiaan toimia ja olla kytketty, että mankka menee kyykkyyn ja puhelimen ääni kuuluu.
Edit: Ah, löytyipä siitä yksi maininta:
Autosarja tukee myös yhteyttä yhteensopivaan autoradiojärjestelmään. Jos haluat käyttää ajoneuvoon asennettua autoradiota autosarjan kanssa äänen ulostuloon, kysyneuvoa asentajalta ;)
Liitä kaiutin tai yhteensopiva autoradiojärjestelmä SPEAKER-ulostuloon.
Eli niin tai näin, niin aina SPEAKER-ulostuloon.
Olen siinä käsityksessä, että auton omiin kajareihin sitä ei johdeta muutenkin kuin näppäämällä autosarjan kaiuttimelle menevä johto poikki ja johdot auton kaiuttimiin, tai paremminkin kaiuttimeen.
Ellei soittimessa ole liitäntään tuota varten.
Asennusohjeissa ei ainakaan ole asiasta hölkäsen pöläystä.
Sitten pitää vaan muten tosiaan toimia ja olla kytketty, että mankka menee kyykkyyn ja puhelimen ääni kuuluu.
Edit: Ah, löytyipä siitä yksi maininta:
Autosarja tukee myös yhteyttä yhteensopivaan autoradiojärjestelmään. Jos haluat käyttää ajoneuvoon asennettua autoradiota autosarjan kanssa äänen ulostuloon, kysyneuvoa asentajalta ;)
Liitä kaiutin tai yhteensopiva autoradiojärjestelmä SPEAKER-ulostuloon.
Eli niin tai näin, niin aina SPEAKER-ulostuloon.
Comment