Tarttis saada Navi+ RND-D navigaattori autoon. Uuden hinnat ovat niin suolaisia, että ajattelin tsekata Saksan eBayn tarjonnan. No, sieltähän löytyi ainaskin yksi kappale kyseisiä värkkejä mutta, kun on Saksan kielellä niin en tajua ilmoituksesta yhtään mitään. Voisiko joku vilkaista ja kertoa olisiko tuo ihan toimintakuntoinen vehje. Linkki: http://cgi.ebay.de/Audi-S4-A4-Naviga...QQcmdZViewItem
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Navi+ Saksan eBayn kautta
Collapse
X
-
Ongelma on siinä, että autossa on valmiina piuhat tuolle RNS-D mallin naville ja itselläni ei ole mitään hajua mikä muu siihen passaisi ilman, että tarttee mitään suurempaa muutosta tehdä. Jos joku voi heittää vinkkiä niin otetaan mielellään vastaan.
PS: Juu, edellinen Navi (joka oli varastettu ja piti palauttaa poliisille) jätti tosiaan pienet raot reunoille eli ei ihan täysin sopinut paikalle.
PPS: Ja itse en siis kyseistä Navia varastanut vaan ostin auton tietämättä asiasta.
Comment
-
Kannattaa katsella eri maiden foorumeilta, että mitkä myyjät on luotettavia tuolla ebayssa. Monesti näkee, että kuvat on jostain muusta laitteesta tai kopioitu suoraan jonkun muun ilmoituksesta.
Käytä babelfishiä tekstin kääntämiseen http://babelfish.altavista.com/
RNS-E on sitten ihan eri luokkaa, tosin niin on hintakin, mutta tiedän ainakin pari luotettavaa myyjää RNS-E:lle
Miten muuten selvis, että laite on varastettu?
Comment
-
Joutuukohan tuossa näkemään paljon vaivaa jos vaihtaa tilalle RNS-E navin? Vai sopiiko RNS-D navin johdotus siihen suoraan?
Itsekin olen hieman ihmeissäni miten poliisit saivat selville, että Saksassa vuonna 2005 varastettu navi on minun autossani joka on Suomessa. Sain vain soiton KRP:ltä että onko tällainen auto rekisteri numerolla XXX sinun. Sanoin, että on. No, sieltä tuumasivat, että sulla on siinä varastettu navi. :) Vähän oli kiva ylläri. Sain vielä syytteen varastetun tavaran kätkemisestä mutta se raukesi kun todettiin, etten voinut tietää laitteen olleen varastettu kun auton ostin. Luulen, että poliisit saivat tiedon varastetusta navista paikallisen Audin liikkeen kautta. Käytin siellä autoa huollossa. Tosin en ymmärrä kuinka hekään olisivat huomanneet, että autossa on varastettu navi. Ehkä Audilla on joku maailmanlaajuinen rekisteri jossa on kaikkien varastettujen navien sarjanumerot. Olisko heillä joku ohjelma joka pystyy lukemaan sarjanumeron ja ilmoitta heti, kun varastettu vekotin tulee eteen... enpäs tuosta tiedä mutta jotenkin ne sen paikansi. :) Toivottavasti nuo navit ei lähetä signaalia takasipäin jolloin joku valvoo kokoajan missä mikäkin navi liikkuu. ;)
Comment
-
Juu, itse olen täysin samaa mieltä, että tärkeintä on varastetun laitteen löytyminen ja sen palauttaminen omistajalleen. Tietysti se harmittaa itseä, kun autoon jää pään mentävä reikä keskikonsoliin. Auton myyjä ei suostunut navia korvaamaan mutta katsotaan mitä Suomen oikeuslaitos on asiasta mieltä. :) Tosin asia on menossa oikeuteen toisen syyn vuoksi mutta siinä samassa vaadin korvausta navista. Varsinainen syy on jo myytäessä ollut viallinen Tiptronic -loota. Uusiminen maksoi pitkästi yli 5000 euroa :(
Comment
-
Juu, Audilla on tietokanta varastetuista Naveista ja testerin kun laittaa kiinni niin se selviää. Esim jos Audilla haluavat selvittää kadonneen suojakoodin, niin ottavat yhteyttä koneella tietokantaan.
Joutuukohan tuossa näkemään paljon vaivaa jos vaihtaa tilalle RNS-E navin? Vai sopiiko RNS-D navin johdotus siihen suoraan?
Eräs henkilö (Haaggie) joka kauppaa naveja tuolla sivustolla on erittäin luotettava. Olen tavannu miehen henk. kohtasesti Hollannissa, kun ostin oman laitteeni ja muitakin suomalaisia on häneltä RNS-E:n ostanut. Jopa takuuasiat hoituvat hienosti.
Comment
-
Osaako kukaan sanoa minkälainen Navi sopii tuohon profiilin mukaiseen kulkineeseen? Kuten aiemmin sanoin, siinä oli paikallaan RNS-D (8E0 035 192 B). Tämä Navi ei istunut ihan 100%:st vaan reunoille jäi muutaman millin raot.
Hieman hämää nuo koodit. Saman näköisiä Naveja näyttää oelvan useammalla eri koodilla. Mitenhän noista ottaa selvää mikä niissä on ero?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja amalin
Eli näyttäisi siltä, että omaan autooni sopiva Navi Plus (RNS-D) olisi 4B0 035 192 F -malli. Ymmärtääkseni autossani on nyt johdotukset valmiina, kun siinä on ollut aiemmin tuo 8E0 035 192 B.
Comment
-
Menisköhän meikän kulkineeseen tollanen navi kuinkakin helposti?
Tällä hetkellä soittimena symphony II cd ja kasettisoitin :) Ei ihan tätä päivää..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-08...fAudioQ5fVideo
Comment
-
Vieras
Laita RNS-E tai jopa siitä tullut uusi 2010-> malli (parempi näyttö, nopeampi, tukee isompia kortteja jne.). Menee heittämällä, toimii 100% Audin omien systeemien kanssa (esim. näyttö ajotietokoneessa, monitoimiratti, gala, antennivahvistin & diversity, jne. Kiinalaiset tarvikesoittimet kyllä sisältää kivasti ominaisuuksia, mutta käytännössä ei välttämättä olekaan niin hyvä.
Comment
Comment