eli pitäis päässä vahvistimeen käsiksi. elikkä taka oikea sivuverhoilu. miten irtoaa?? olen yrittänyt irrottaa, mutta uskallus loppui kesken.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
tt taka/sivu verhoilun irroitus
Collapse
X
-
TT- AhmaAvainsanat: Ei mitään
-
Jotta pääsee kunnolla käsiksi takapahviin ja saa sen ehjänä irti, pitää napata ensin apukuskin puolen kynnyslista irti. Sama juttu takapenkin suhteen, pakko ottaa pois. Sehän lähtee ihan nostamalla, no big deal. Takakontista pitää myös avata se takapenkin selkänojien kiinnitystappi, koska sivupahvi on puristettu sen alle.
Sivupahvin irrotus kannattaa aloittaa alimmaisista klipseistä, eli niistä jotka ovat suoraan takapenkin selkänojan alla. Itse työnsin käden pahvin taakse ja tunnustelin klipsien paikat tarkkaan, ennen kuin aloin sitä pahvia nykiä.
Sitten vaan jokainen klipsi vuorotellen irti, varovasti!
Kannattaa varata myös putkilo hyvää liimaa, koska on mahdollista, että jokunen klipsi pitää liimata uudelleen. Sitten kiinnitys samassa järjestyksessä.
Itse hifistelin oman TT:ni keväällä, kuviakin on jemmassa.
Onnea ja menestystä!
Comment
-
TT- Ahma
Ok. kiitos vinkeistä.penkki ja selkänojan tappi olikin jo irti eli oikeilla jäljillä olin.nyt kun tietää niin eiköhän se irtoa. nouseeko ylös kun klipsit irti? tilaahan siellä on temuta:-) mullakin hattuhylly pitää pientä sirinää tietyllä kierroksilla.
Comment
-
..Yleensä se kuuluu "hattuhyllystä" ja on ominaisuu..
Comment
-
Mulla kans rämisee takakontin muovi "kehykset."(ns.hattuhylly pääsi varastoon heti auton ostettuani) Oon yrittäny työntää sinne väliin mm. vanua, vaimennusmattoa yms roskaa... Silti rämisee ikävästi basson tahtiin. Normaaliajossa ei rämise. Jos jollain joku hyvä konsti tuon vaimentamiseen, niin otetaan mielellään vastaan. Ei kehtais mitään uretaanipulloa sinne tyhjentää :)
Comment
-
Näkyyköhän se uretaani sieltä ulospäin miten hyvin? En uskalla kokeilla, kun aika mukava homma sitten repiä ne sieltä pois, jos ei tulekaan hyvä. Muuten varmaan poistaisi aika tehokkaasti ylimääräiset räminät. Auton äänieristykseen tarkoitettua bitumimattoa oon koittanut, mutta silti rämisi vielä satunnaisesti jostain. Pitänee vielä koittaa tuota mattoa laittaa lisää.
Comment
-
Aiheellinen topicci. Mulla kävi silleen, että olin menossa autoa pesemään ja takakontissa oli muovipussissa vanteidenpesuun tarkoitettua "kossua". Ilman muuta kyseinen kossu päätti alkaa vuotamaan muovipussissa ja kuten murphyn laissa on määrätty, myös muovipussissa oli reikä pohjassa. Tämä iloinen tapahtuma aiheutti sen, että peräkontin ja sivupahvin tekstiileihin "paloi" läikikkäät jäljet. Jäljet ei ole mitään pieniä vaan ainakin parin aikuisen miehen nyrkin kokoisia. Joka kerta kun paksin avaa niin v1tu77aa suunnattomasti. Olen yrittänyt helliä ko. kohtia erilaisilla mömmöillä, mutta mitään vaikutusta ei ole, kun kossu on ne polttanut.
Mitenhän tuon kanssa kannattaisi nyt tehdä, metsästäisikö ebaysta uutta takapaksin pohjaa + sivupahveja, vai onko jollain kokemusta tuommoisten uudelleen päällystämisestä?
Millähän sanalla saksan iibeistä kandeis metästellä :P
Comment
Comment