Tänään töistä ajellessa ilmeni kummallinen vika kesken ajon - alkoi ABS-valo palamaan mittaristossa. Pysähdyin sitten rengasliikkeen pihalle... vähän pidemmäksi aikaa, koska erehdyin sammuttamaan auton :|
Startti ei enää pyöritä yhtään. Ilman mitään oireita lakkasi pelaamasta, joten epäilen ettei vika välttämättä starttia vaihtamalla parane. Saan kyllä tuliterän startin tuosta lötköstä, jos se sillä tokenee.
Auto lähti oikein nätisti "mäkistartilla" käyntiin eikä tyhjäkäynnissä tai kulkupuolessa ole mitään erikoista. Myös ABS:t pelaavat varoitusvalosta huolimatta.
Tähän mennessä menee ehkä vielä huonon tuurin piikkiin, mutta matkan jatkuttua myös jäähdytysnesteen varoitusvalo alkoi vilkkua. Paisuntasäiliössä ei vain ole anturia eikä johtosarjassa liitintä, joten mistä lienee ottaa tiedon.
Ainiin, myös keskuslukitus lakkasi pelaamasta samalla kertaa! Häly kyllä toimii, joten ei pitäisi olla siitä kiinni.
Mitä mieltä olette? Vienkö Bosch-huoltoon ihan suosiolla (myyjäliikkeen piikkiin, toki) vai yritänkö elvytellä startin vaihdolla? Miten nuo muut viat edes siihen voisivat liittyä?
Startti ei enää pyöritä yhtään. Ilman mitään oireita lakkasi pelaamasta, joten epäilen ettei vika välttämättä starttia vaihtamalla parane. Saan kyllä tuliterän startin tuosta lötköstä, jos se sillä tokenee.
Auto lähti oikein nätisti "mäkistartilla" käyntiin eikä tyhjäkäynnissä tai kulkupuolessa ole mitään erikoista. Myös ABS:t pelaavat varoitusvalosta huolimatta.
Tähän mennessä menee ehkä vielä huonon tuurin piikkiin, mutta matkan jatkuttua myös jäähdytysnesteen varoitusvalo alkoi vilkkua. Paisuntasäiliössä ei vain ole anturia eikä johtosarjassa liitintä, joten mistä lienee ottaa tiedon.
Ainiin, myös keskuslukitus lakkasi pelaamasta samalla kertaa! Häly kyllä toimii, joten ei pitäisi olla siitä kiinni.
Mitä mieltä olette? Vienkö Bosch-huoltoon ihan suosiolla (myyjäliikkeen piikkiin, toki) vai yritänkö elvytellä startin vaihdolla? Miten nuo muut viat edes siihen voisivat liittyä?
Comment