Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Johdon toinen pää?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Johdon toinen pää?

    Moro.

    Meille "syntyi" tai siis paraikaa synnytystallissa työnalla uusiperheenjäsenemme, Audi A6 Avant 2.5tdi Q vm 1996.
    Vänkärinpuolella, öljynsuodattimen tykönä, roikkuu yksi tuntematon liitin. Siihen tulee lila+ruskea johto. Siinä on kiinni myös liittimen toinen pää, mutta särkihän se on, joten tässäpä kysymys:
    Minne lie kuulunee??

    Ja toinen kyssäri :

    Kun laittaa virrat päälle, niin kuuluuhan öljynpaineen valo jossain olla, mutta ku ei :) -> Liittyyköhän nämä kaksi asiaa mahdollisesti toisiinsa?

    PS:Autossa on ajotietokone, jos se nyt auttaa tässä asiassa. (Siinäkin lukee viiksivallun kielellä "brems lights" tai jotain sinne päin).

    Edit PS2:En omista omistajankäsikirjaa, joten jos suomenkielinen joltain löytyy kohtuuhintaan, niin ....... :)

    #2
    Itse olen huomannut omassa lötkössäni useita irrallaan roikkuvia johtoja, ja luulen että ainakin osa täytyy olla tarpeettomia - muuten kai olisin huomannut enempi ongelmia..

    Mullakaan ei öljynpainevaloa ole, vaan sen varoitus sisältyy siihen Autocheck-systeemiin. Voit kokeilla painamalla mittaristossa olevan kellon nuppia, jolloin se näyttää kaikki varoitussymbolit peräkanaa. Ainaki siis lötkössä näin..

    Comment


    • #3
      Sähkösäätöisen koneen kannatinkumin piuha. Mallia voi katsoa toiselta puolelta.

      Comment


      • #4
        Sieltähän se kannatinkumen etupuolelta löytyi paikka ko. liittimelle. Kiitoksia Audi-kansalle vastauksista :)

        Kuinkahan kauan lie ollu rikki? On varmaan iso synti olla hommaamatta uutta anturaa, vai huomaakohan käytännössä sen puuttumista?
        --> tarkoitus kuitenkin laittaa se kuntoon, koska "pitoautoa" siittä ollaan tekemässä :)

        Joo, ja pitihän sitä kellontinniäkin painaa, JA SimSaLABiM, sieltähän rupes monenlaista hieroklyyffiä tulemaan. Ja sit ku tulee jokin "Häiriö", niin se mollottaa siinä korjaamiseen asti(ko)?

        Comment


          #5
          Juu, oma pikku matkadisko..

          On tosin ollu oma systeemi hiljaa jo jonkinaikaa. Ainoastaan jos unohtaa virrat päälle pidemmäksi aikaa, se luulee että pitäis olla öljynpainetta, ja varoittaa siitä vaikkei kone ees käy..

          Comment

          Working...
          X