Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

NAVIGATION PLUS RNS3.X - Suomi...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• NAVIGATION PLUS RNS3.X - Suomi...

APUJA KAIVATAAN - KETJU MUUTTUNUT..., LUE ETEENPÄIN!

Tervehdys arvoisat Audin haltijat,

Ostin keväällä vm-99 A6:sen, joka on varustettu Audin omalla Navigation Plus navilla. Kyseessähän on tuo C-malli, joka ei lue DX-levyjä. Ainakin olen näin itse päätellyt (en tosin ole ottanut itse mötikkää irti kehyksistä ja tarkastanut sitä sarjanumeroa ja vikaa kirjainta).

Kysymykseni koskeekin nyt sitten mahdollista Suomen karttapohjaa tuohon C-malliin, eli Travel Pilottiin - ei Travel Pilot DX:ään. Tuohon Travel Pilottiin löysin ainakin kansainvälisiltä markkinoilta kohtuu uuden Pohjoismaiden kartaston: http://www.navshop.com/en/product/sc...-en/3281/100/1, jossa ei tietenkään taaskaan ole Suomea mukana.

Mutta olen privannut foorumin Haaparannan edustajien kanssa, ja muistikuvat olivat sieltäpäin sellaiset, että jossain karttapohjassa näkyisi Suomikin Joensuu-Tampere akselin eteläpuolitse...

...auttakaa - vastaavassa tilanteessa olleet vastatkaa!
    Viimeksi muokannut Aulikki Kuusi; 1.7.2007, 21:15.

Travel Pilotista on julkaistu Pohjoismaat-levy, jossa oli tuolloin Suomesta tuo eteläisin osa mukana. Mun tietääkseni ko. levy on vuoden 2000 hujakoilta ja ilmeisesti uudemmissa painoksissa Suomi jätettiin pois kun se julkaistiin kokonaisuudessaan DX-levyllä. Eli Suomesta ei ole saatavilla ajantasaista aineistoa ei-DX Travepilotille, valitettavasti.

Comment

Ok,

No Jos Sattuu Tietämään Mistä/keneltä Voisin Ostelle Tuon Vanhan Puoli-suomea Version Niin Ilmoittelua Tännepäin...

...siis Tietenkin Myös Käytetty Käy - Kunhan Pelittää.

Comment

En usko että c-naviin saa edes kaistaletta suomea mitenkään. Asiaa käsitelty täällä usein. Ihmettelisin jos homma on muuttunut.

Comment

Minä voin hyvin muistaa väärin, eli olikos se Suomen eteläisen viipaleen sisältänyt jokunen vuosi vanha levy jo DX-mallin naveille? Sitä tarkoitin. Ja toinen tärkeä pointti on se, että kartat vanhenevat nopeasti: jo nyt tuntuu vahvasti siltä, että 2004/2005 levy on pakko vaihtaa uudempaan kun se ei tunne tuoreita muutoksia liikennejärjestelyissä ja uusia katujakin puuttuu hirmuisesti.

Comment

Vaihto Dx-malliin...

OK - LUOVUIN SIITÄ SUOMEN KARTASTA TUOSSA MALLISSANI(RNS3.X)...

...SITTEN HELPPIÄ TUOHON VAIHTO-OPERAATIOON DX-MALLIKSI.
            • ONKO PELKÄN NAVIGAATORIN VAIHTO VAIN VANHA IRTI - UUSI TILALLE TAPAUS?
            • ONKOSE MUUTEN A6:ssa TAVARATILASSA VASTAKKAISELLA PUOLELLA KUIN CD-VAIHTAJA, ELI PELKÄÄJÄN PUOLELLA OLEVA MUSTA MÖTIKKÄ? VAI LÄHTEEKÖ ITSE NAVIMÖTIKKÄ KONSOLISTA IRTI??
            • TOIMIIKO UUSI DX SAMOIN KUIN VANHA NON DX NAVI?
            • MILLÄ TIEDOILLA LÖYDÄN eBay:sta TUON DX MALLIN? VALMISTENRO...?
            • MUUTA TIETÄMISEN ARVOISTA...??
            Viimeksi muokannut Heksa K; 10.7.2007, 13:07.

Comment

Tuolla tarvitsemasi
              http://www.audiclub.fi/forum/showthr...&highlight=bns

Comment

NAVI PLUS...

Tuo linkitetty topicci kyllä alkoi RNS.-navin hommaamisella, mutta vaihtui tukevasti sitten pikkunavin vaihto-operaatioon.

ELI; ONKO TIETOA/KOKEMUSTA NIMENOMAAN TUON RNS3.X:N VAIHDOSTA TUOHON RNS4.X:SÄÄN. ELI YMMÄRTÄÄKSENI C-MALLIN VAIHTAMISESTA D-MALLIIN. JA VIELÄ KERRAN: NÄYTÖLLISEN NAVIGATION PLUS TRAVEL PILOT-MALLIN VAIHTAMISESTA TRAVEL PILOT DX-MALLIIN???

-AUTTAKAA NY P...KULES-

-JA KIITOS...

Comment

Plug and play systeemi. Vanha pois ja uusi sisään.
                  DX navin loppupäätteet oli muistaakseni E kirjaimesta eteenpäin. Siis numerosarjassa on viimeisenä kirjain.

A6 mallista en sata vama, mutta ilmeisesti tiedostot mittarista tulee katoamaan eli ei näy enää mittaristossa ohjeet.

Toimii samalla tavalla kuin C-mallin navikin.

Navi lähtee konsolista irti kun hommaat ne 4 avainta. Helpointa kun lainaa liikkeestä ja vetää sen pihalla pois.

Comment

OK - kiitos Haaparanta.

Onko sitä tarkkaa nummerosarjaa, jolla saan etsittyä oikeanlaista mötikkää eBaysta. Entä kuinkas ton eBayn äyttö muuten: missä hinnoissa tommonen DX-levyjä toistava navi sitten pitäisi olla?

Onko mahdollista treffailla sakemannien kanssa englanniksi - vai pitääkö hablata saksaa??

Comment

Kyllä ne sakut monet ymmärtää lontoota.

Vanhassa S4:ssa oli tällä numerolla se vanha C-navi 8D0 035 192D

Eli tuo oli se C-mallin navi.

Tuo loppukirjain kun alkaa oleen E niin silloin on kyseessä DX navi

Muutamalle olen itse hommannut Ruotsin puolelta ja kaveri silloin aikaisemmin otti jopa vanhan navin vaihdossa. Vaihtokappaleena hinta oli jossain 500-600? luokkaa.

Ilman vaihtoa jossain 900? luokkaa.

Comment

Working...
                      X