Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Murtohälyttimen asennus 80 b4?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Murtohälyttimen asennus 80 b4?

Elikkäs nyt kun kerran sen mukavuuden sain kokea että autoon mentiin luvatta sisään ja tavarat vietiin (sain onneksi takaisin) niin ajattelin että murtohälytin saattaisi olla paikallaan.

Katselin tuossa Cobran halyttimiä ja sellaisen olen varmaan hommaamassa. Stoppi tulee kuitenkin siinä vaiheessa kun sitä pitäisi alkaa asentamaan.. onkohan tuollaisen cobran valmissarjan asennus vaikea? Kuinka hyvät ohjeet niissä tulee mukana?

Autossa siis ei ole minkäänlaista hälytintä eikä kauko-ohjattavaa keskuslukitusta, itse asiassa keskuslukituskin on tällä hetkellä poissa käytöstä.

Antaisin osaavien asentaa mutta pikkasen kattelin noita asennushintoja ja silmille pomppaili tuollaiset 200-250? ja se on paljon jos sen voi itsekkin tehdä.

Onkohan kukaan 80 b4:seen cobralaista asentanut?

Tottakai jos kokemusta on hyvästä ja ensinnäkin halvasta palvelusta jossain pk-seudulla niin voi suositella mutta nyt ensin olisi kuitenkin mielessä se itse asennus.

Tollasta olen pikkasen kattellutkin jo http://www.autostudio.fi/product_inf...roducts_id=870

Jos auton oma keskuskukitus toimii, niin hälyttimen ohjauksen siihen liittäminen ei ole kovin vaikeaa.

Comment

Ei se kyllä tällä hetkellä toimi mutta on kyllä ihan kohta menossa korjaukseen.

Mulla on kyllä autojen ja varsinkin sähköasennusten kanssa pikkasen peukalo keskellä kämmentä ni en vielä kyllä iha vakuuttunu ton asennuksen helppoudesta :).

Comment

Jos se asennus ujostuttaa niin anna suosiolla ammattiosaajan asentaa. Se ei ensikertalaiselle ole ihan hetkessä asennettu. Lisäksi kun joku valtuutettu yms. sen tekee niin jos ja kun alkaa ylimääräinen itsestään hälyttely niin voit viedä ja sanoa et poijjat korjatkaa kiitos.

Comment

Working...
        X